Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:393026
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Iepakojuma teorētiskais raksturojums    4
i.  Funkcionālās prasības iepakojumam    4
i.  Funkcionālās prasības iepakojumam    4
ii.  Iepakojuma veidi, riski un testi    5
ii.  Iepakojuma veidi, riski un testi    5
iii.  Iepakošanas izmaksas    6
iii.  Iepakošanas izmaksas    6
iv.  Iepakojuma nozīme    7
iv.  Iepakojuma nozīme    7
2.  Iepakojuma nozīme mārketingā    8
1.  Iepakojuma nozīmi ietekmējošie faktori    8
2.  Iepakojuma dizaina nozīme    9
3.  Videi draudzīga iepakojuma nozīme    10
3.  Pētījums – dažādu piena ražotāju iepakojuma un mārketinga aktivitāšu analīze    11
a.  Dažādu piena ražotāju produkta iepakojuma apraksts    11
b.  Aptauja par patērētāju attieksmi un paradumiem    23
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    30
Extract

Kursa darba tēma „Iepakojuma nozīme produkta virzīšanai tirgū” ir izvēlēta, lai radītu plašāku izpratni par iepakojuma lomu uzņēmuma mārketinga stratēģijas izveidē, zīmola veidošanā un veiksmīgā eksistēšanā tirgū.
Iepakojuma tēma īpaši aktuāla kļuvusi pēdējā gada laikā, jo ražošanas uzņēmumiem darbojoties mūsdienu ekonomiskajā situācijā, attīstības plānus aizvien biežāk nomaina izdzīvošanas lēmumu pieņemšana - arvien biežāk ir nepieciešams samazināt izdevumus dažādos posteņos, arī uz iepakojuma rēķina. Tādēļ tiek izvirzīta darba pētījuma problēma – iepakojuma kvalitātes un izmaksu samazināšana, pārdošanas apjomu saglabāšanai. Pētījuma objekts tiek noteikts kā iepakojums un tā loma produkta virzībai un pastāvēšanai tirgū, savukārt pētījuma priekšmets ir dažādu Latvijas ražotāju piena iepakojumi.
Darbā izvirzīta hipotēze, ka iepakojuma uzlabošanā un attīstīšanā ieguldītie līdzekļi ražotājam atmaksājas ar pārdošanas apjomu pieaugumu.
Darba mērķis ir izpētīt piena iepakojumu veidus un to nozīmi mārketinga stratēģijas izveidē un realizēšanā, kā arī noskaidrot kā tie pilda tiem uzliktās gan tehniskās, gan mārketinga funkcijas. Darba uzdevumi:
1.Iepazīties ar teorētiskajiem materiāliem par iepakojumu, tā veidiem un īpašībām.
2.Iepazīties ar materiāliem par iepakojuma nozīmi mārketingā.
3.Apskatīt dažādu Latvijas piena ražotāju iepakojumus un mārketinga aktivitātes, kas saistītas ar to.
4.Noskaidrot patērētāju attieksmi un paradumus, kas saistīti ar iepakojumu, iegādājoties piena produktus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1112481
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register