Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:393848
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.03.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Mārketinga prakses uzdevumi    3
1.  Aktīvās prakses atskaite    19
1.1.  Uzņēmuma darbības raksturojums    19
1.2.  Pētījuma aktualitātes pamatojums    19
2.  Cirkulācijas sūkņa Grundfos ALPHA2 L reklāmas kampaņas analīze    20
2.1.  Produkta apraksts    20
2.2.  Vides izpēte un analīze    20
2.3.  Mērķauditorija    21
2.4.  Cirkulācijas sūkņa Grundfos ALPHA2 L reklāmas kampaņas organizācijas plāns    21
2.5.  Reklāmas efektivitāte    23
  Secinājumi    24
  Priekšlikumi    25
Extract

SECINĀJUMI
1. SIA ‘’Onninen’’ Latvijas pārstāvniecībā, mazumtirdzniecības ķēdes vadītāja un administratīvā mārketinga speciāliste papildus pamata pienākumiem pilda mārketinga funkciju.
2. SIA ‘’Onninen” nepietiek mārketinga speciālistu kas var organizēt reklāmas kampaņu, šo funkciju izpilda mazumtirdzniecības ķēdes vadītāja un administratīvā mārketinga speciāliste . Tā ka darbinieki pilda arī sekretāres un veikalu vadītājas funkcijas, reklāmas kampaņās tapšanas posmi tiek izpildīti daļēji. Pārsvarā orientējoties uz budžetu veidošanu un reklāmas realizēšanu. Darbinieki neorganizē un neveic tirgus marketinga pētījumus ,neprognozē tirgus tendences.
3. SIA ‘’Onninen’’ reklāmas kampaņas budžetu plāno mazumtirdzniecības ķēdes vadītāja izvērtējot situāciju firmā un reklamējamo produkta īpatnību. Galējo budžet apmēru apstiprina tirdzniecības direktors.
4. Grundfos ALPHA 2 L sūkņa reklāma ārpus veikala nav produktīva, jo produkts ir ļoti specifisks. Interese par šādu produktu visvairāk ir tādiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem, kas nodarbojas ar santehniku un siltumtehniku. Parastais patērētājs, kas visvairāk pievērš uzmanību reklāmai, nav šāda produkta mērķauditorija.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register