Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:394856
 
Evaluation:
Published: 10.02.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
2.  Menedžmenta funkcijas un nozīme    3
3.  Vadītājs, vadīšanas metodes un vadības stili    5
4.  Organizēšana kā vadības funkcija. Organizācijas struktūra un vadības līmeņi    7
5.  Plānošana kā vadīšanas funkcija. Lēmumu pieņemšana    9
6.  Kontrole kā vadīšanas funkcija    11
7.  Situācijas Analīze    13
8.  Personāla vadība un motivēšana    14
9.  Motivēšana, tās būtība un motivēšanas iespējas uzņēmumā    17
10.  Funkciju pielietojums dažāda tipa ēdināšanas uzņēmumos ēdināšanas uzņēmumu darba īpatnības    18
Extract

Katra sabiedriskās ēdināšanas nozare atšķiras pēc tipiem, specializācijas un uzcenojuma .Nozares īpatnības:vairums nozaru uzņēmumu aprobežojas ar vienas vai, augstākais, divu funkciju izpildi, piemēram, pārtikas rūpniecības uzņēmumi realizē ražošanas funkciju;tirdzniecības uzņēmumi realizē produkcijas realizācijas funkciju;ēdināšanas uzņēmumi pilda 3 saistītas, laikā saskaņotas funkcijas:
1) kulinārijas produkcijas ražošana,
2) kulinārijas produkcijas realizācija,
3) kulinārijas produkcijas patēriņa organizācija (uz vietas)

Ēdināšanas uzņēmumu nozarē pircēji ir arī paši patērētāji, atšķirībā no tirdzniecības nozares, kur pircējs ne vienmēr ir arī patērētājs . To nosaka produkcijas ražošanas, realizācijas un patēriņa termiņu īslaicīgums . Tas liek ražot ēdienus nelielā daudzumā, atkarībā no to noieta jeb esošā pieprasījuma uz noteiktu brīdi . Ēdināšnas uzņēmumiem ir arī stingrākas sanitāri higiēniskās prasības . Ēdināšanas uzņēmumu nozare sadarbojas, kooperējas un veido sakarus ar dažādām tautsaimniecības nozarēm:būvindustriju (celtniecības organizācijas) materiāli tehniskās bāzes veidošanā,mašīnbūves rūpniecības nozare (iekārtas),kokapstrādes rūpniecība (mēbeles) u .c . tautsaimniecības nozares Organizācijas īpatnības:saražotās produkcijas sortimenta atkarība no patērētāju pieprasījuma,pieprasījuma izmaiņas sakarā ar patērētāju plūsmas neviendabīgumu dažādos laika periodos (noteiktā sezonā, svētkos, nedēļas nogalē, pusdienas laikā u .c .),uzņēmuma darba režīma atkarība no šo uzņēmumu apmeklētāju darba režīma (iestādēs, skolās, ražošanas uzņēmumos u .c .) .Papildus pakalpojumi:pusdienu piegāde darba vietās, mājās,pavāru pakalpojumi ēdienu gatavošanā ,darbinieku noma banketiem,viesmīļu pakalpojumi galda klāšanā, banketu organizēšanā un apkalpošanā ēdināšanas uzņēmumā,viesmīļu pakalpojumi banketu apkalpošanā mājas apstakļos kā arī citi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register