Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:395945
 
Evaluation:
Published: 10.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    7
1.nodaļa.  Vides vizuālā reklāma Latvijā – teorētiskais aspekts un uzskatāmu piemēru analīze    10
1.1  Vides reklāmas iedalījums, definējums, vēsture un attīstība    10
1.2.  Vides reklāmas darbības principi    12
1.3.  Vides reklāmas priekšrocības un trūkumi    16
1.4.  Vides reklāmas veidi    17
2.nodaļa.  Vides reklāmas tirgus attīstība un dinamika Latvijā (1998-2001.g.)    26
2.1.  Baltijas reklāmas tirgus    26
2.3.  Vides reklāmas tirgus pētījumu specifika Latvijā    31
2.4.  Latvijas vides reklāmas aģentūras, to raksturojums    33
2.5.  Reklāmas (vides reklāmas) tiesību akti    35
2.6.  Vides reklāmai aktuālo notikumu apsekošana    36
  Secinājumi un priekšlikumi    38
  Literatūra    39
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājums: Vides reklāma ir viens no ietekmīgākajiem reklāmas medijiem, bet Latvijā sastāda tikai 5% no kopējā reklāmas tirgus.
Priekšlikums: Latvijas reklāmas asociācijai ir jāveic reklāmdevēju izglītošanas pasākumi ar mērķi popularizēt vides reklāmas nozari. Liela nozīme būtu speciālu un regulāru vides reklāmas konkursu rīkošanai, kuros piedalītos Latvijas reklāmas aģentūras ar saviem darbiem. Rīcības mērķis: divu gadu laikā sasniegt Rietumeiropas vides reklāmas vidējo rādītāju – 7 līdz 8%.
Secinājums: Vides reklāma Latvijā ir nepietiekoši efektīva un patērētāju pārliecinoša. Tā izraisa interesi un piesaista bet nepalīdz pieņemt lēmumu – pirkt. Reklāmas ieņēmumi 2001.gadā uz vienu iedzīvotāju Latvijā bija 14,69Ls (salīdzinājumam: Slovēnijā –67,8 Ls).
Priekšlikums: Jāveicina vides reklāmas efektivitāte. Reklāmas aģentūrām jāpārliecina reklāmdevēji nebaidīties no idejām un spēcīga reklāmas vizuālā tēla (labs piemērs ir minētā mākslas biroja “Open” akcija). Latvijas sabiedrības vērtību kritēriju un attieksme pret reklāmu mainās, tāpēc vides reklāmai ir jāspēj pielāgoties. Laba vides reklāma veicina reklāmas aģentūru prestižu, reklāmdevēja atpazīstamību un patērētājam apmierinājumu.
Secinājums: Latvijas reklāmas tirgum raksturīga sezonalitāte - gada sākumā un vasarā tā ir zema.
Priekšlikums: Patērētājs ir jāiespaido izmantojot vides reklāmu 12 mēnešus gadā. Vasara ir teicams periods, kad atpūta, izklaide un naudas tērēšana ir tikpat ievērojama kā gada nogalē. Reklāmdevējiem ir jāveido reklāmas kampaņas visa gada ietvaros, ir jāuztur interese par savu produktu.
Secinājums: Latvijā reklāmas aģentūrām, veidojot reklāmas kampaņu, tā ir jāsaskaņo ar attiecīgās pilsētas galveno mākslinieku – tas ir laikietilpīgs process un nav iespējams reizē uzsākt valsti visaptverošu reklāmas kampaņu. Kā arī – vides reklāma ir pakļauta pilsētas galvenā mākslinieka subjektīvajam skatījumam.
Priekšlikums: Saeimai pēc Reklāmas Asociācijas iniciatīvas papildināt Reklāmas likumu ar specifiskiem noteikumiem, kuros būtu noteikts – kādu, cik daudz, kurā vietā var izvietot vides reklāmu. Un pilsētas galvenajam māksliniekam būs atvieglots darbs un tiks izslēgta iespēja pieņemt subjektīvus lēmumus.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register