Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:396020
 
Evaluation:
Published: 20.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Tirgus analīze    2
1.1.  Uzņēmuma apraksts    3
1.2.  Makrovides analīze    6
1.3.  Tirgus raksturojums, lielums, attīstība    9
1.4.  SVID analīze    10
2.  Konkurences un konkurentu analīze    12
3.  Uzņēmuma iekšējā analīze    14
3.1.  Segmentēšana    14
3.2.  Mārketinga Mix elementi    15
3.3.  Produkts    15
3.4.  Cena    15
3.5.  Sadale    16
3.6.  Virzīšana    16
4.  Misija, vīzija, mērķi, stratēģijas    18
5.  Plāns stratēģijas realizēšanai    22
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotā literatūra    25
Extract

Šī kursa darba mērķis ir veikt mārketinga plānu uzņēmumam SIA „BS Auto”
un izdarīt secinājums.
Vispirms veiksim uzņēmuma Makrovides analīzi, kurā ietilpst ģeogrāfiskie, demogrāfiskie, ekonomiskie, politiskie, tiesiskie, sociālie, kultūras, zinātniski tehniskie u.c. faktori. Pie demogrāfiskajiem faktoriem aplūkosim iedzīvotāju skaita izmaiņas 2003., 2004., 2005. gadā, pie ekonomiskajiem faktoriem aplūkosim ekonomiski aktīvo iedzīvotāju skaitu 2001., 2001., 2002. gadā un iedzīvotāju naudas ieņēmumus (mēnesī, latos).
Tad, izmantojot statistikas datus, noteiksim lietoto automašīnu tirdzniecības tirgus lielumu, tā attīstību.
Tad, izpētot uzņēmumu un, konsultējoties ar uzņēmuma vadību, uzrakstīsim SVID analīzi, kurā tiek analizētas uzņēmuma stiprās un vājās puses, ārējās vides iespējas un draudi.
Pēc SVID analīzes mēs izpētīsim konkurentus, noteiksim konkurences veidu un veiksim konkurentu analīzi, kura palīdzēs izlemt par kādu cenu piedāvāt automašīnu, lai tā būtu izdevīgāka par konkurentu cenām.
Tālāk veiksim uzņēmuma iekšējo analīzi, kurā ietilpst segmentēšana, mārketinga Mix elementi pēc to svarīguma pakāpes, produkts, cena, sadale un virzīšana tirgū. Pēc šīs analīzes veikšanas uzzināsim kā strādā uzņēmums un, kam tiek pievērsta lielākā uzmanība – precei, cenai, vietai vai virzīšanai tirgū.
Tad uzskaitīsim, kādi uzņēmumam ir tālākie mērķi, plānotās stratēģijas mērķu sasniegšanai, bet vispirms jānosaka SIA „BS Auto” uzdevumi.
Šī darba beigās uzrakstīsim secinājumus un mūsu priekšlikumus, kuros apkoposim mūsu rekomendācijas trūkumu novēršanai vai pozitīvās pieredzes izmantošanai.
Rakstot darbu, izmantosim interneta resursus, statistikas datus, teoriju no mācību grāmatām, kā arī informāciju no paša uzņēmuma.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register