Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:396525
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Lielveikali savā mārketingā izmanto dažādus tehniskus un psiholoģiskus trikus, kurus klients pirmajā brīdī nemaz nepamana. Šie mārketinga instrumenti ir balstīti uz ilggadējiem pētījumiem, taču no ētikas viedokļa to pielietošana bieži vien apstrīdama. (DNB 2003). Kopumā, pētot šo tēmu, atklāju, ka lielveikalā vien tiek izmantoti vismaz 12 psiholoģiski triki, kas liek pircējam iegādāties vairāk preču.
Lasot dažādus avotus apstiprinājās mana hipotēze par to, ka mārketings un reklāma cieši turas kopā ar psiholoģiju. Šīs divas zinātnes nav atdalāmas. Tās visu laiku ir bijušas un būs nešķiramas. Reklāma ir sarežģīts process, kas balstās uz dažādiem pētījumiem un teorijām. Reklāma ne visiem ir tīkama un tā tiek mums arī uzspiesta. Patērētājs pat neapzinās momentus, kuros tiek pakļauts psiholoģiskam teroram. Tas notiek gan lielveikalos, gan TV, gan drukātajos medijos un uz ielas. Iegūtā informācija manī raisīja lielāku interesi par šo tēmu un es vēlētos turpināt pētījumus šai virzienā.


Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1358449
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register