Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:398957
 
Evaluation:
Published: 27.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Prece un preču sortimenta jēdziens    4
1.1.  Preces dzīves cikls    5
1.2.  Sortimenta veidošanās    9
1.3.  Produktu kvalitāte un dizains    10
1.4.  Zīmols    10
1.5.  Produktu iesaiņojums    12
2.  SIA Puratos Latvia saimnieciskā darbība    14
2.1.  SIA Puratos Latvia SVID faktori    17
3.  Puratos Latvia preču sortiments    20
3.1.  Puratos Latvia fasētā produkcija    22
3.2.  Aptaujas rezultāti par SIA Puratos Latvia sortimentu    32
  Secinājumi un priekšlikumi    35
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    36
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. Uzņēmuma produkts ir fasētā produkcija – ikdienas pieprasījuma produkts.
2. SIA Puratos Latvia produkcijā ir tādī ievārījumi, kā mazkaloriju ievārījumi
3. Priekšrocība SIA Puratos Latvia uzņēmumam – preču zīmes nosaukums ir īss un viegli iegaumējams, kā arī tā attēls ar uzlēcošo sauli.
4. SIA Puratos Latvia pielieto 2 cenas noteikšanas metodes – gaidāmā peļņa, kas tiek aprēķināta industriālajiem klientiem un vidējās izmaksas + peļņa, kas tiek aprēķināta patērētājiem.
5. Cenu diferencēšanu uzņēmums pielieto pie lielajiem klientiem, tas nozīmē, ka SIA Puratos Latvia pārdod savu produktu citam uzņēmumam par zemāku cenu, tāpēc, ka uzņēmumam, kurš iegādājas šo produktu, tas ir vajadzīgs, lai pilnveidotu savu produktu.
6. SIA Puratos Latvia populārākais ievārījums ir aveņu.
7. Uzņēmuma produkciju ir ļoti populāra iedzīvotāju vidū, jo no aptaujātajiem iedzīvotājiem tikai 2% nebija nekad iegādājušies SIA Puratoas Latvia produkciju.
8. Tirdzniecībā netiek piedāvāts produkciju fasējums, piemērām, ievārījumiem - vairāk par vienu kilogramu, sulām vairāk par 3 litriem.
9. Uzņēmumam vajadzētu nodrošināt mazumtirdzniecībā iespēju pircējiem iegādāties lielāku iepakojuma fasēto produkciju, tas samazinātu preces vērtību.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register