Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:400298
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

2.tēma. Mārketinga plānošanas posmi un līmeņi.
No autora: ‘’Es joprojām plānoju savu dzīvi. Es plānoju savu darba dienu, atvaļinājumu, Ziemassvētku dāvanas, naudu, kuru nopelnīšu un iztērēšu, attiecības kuras izveidošu un noteikti saglabāšu.... Piepildās gaužām maz. Varbūt es slikti plānoju?’’

Ja vēlaties nokļūt galapunktā ar minimālu laika un resursu patēriņu, Jums jānosaka kur atrodaties, kur vēlaties nokļūt un kādi ceļi ved uz mērķi!

Mārketinga plānošanas procesam ir trīs plānošanas posmi:
1. jānosaka tirgus pozīcija un jānovērtē uzņēmuma spēks;
2. jādefinē uzņēmuma finanšu un stratēģiskie mērķi;
3. jāizvēlas situācijai un resursiem atbilstošas mērķu sasniegšanas stratēģijas.

Kā izvērtēt tirgus pozīciju?

Universālas metodes nav, tomēr mārketinga mix šķiet pievilcīgākā analīzes metode. Vispirms gan jānodala divi atšķirīgi produktu veidi: taustāma prece un pakalpojums.
Jau iepriekš esat apguvuši preces un pakalpojuma atšķirības, tomēr atļaušos atgādināt:
pakalpojums ir netaustāms;
pakalpojums ir neatdalāms no pakalpojuma sniedzēja;
pakalpojums ir grūti standartizējams;
pakalpojums ir nesaglabājams
pakalpojuma procesā ir iesaistīts pats pakalpojuma saņēmējs.

Visas augšminētās atšķirības norāda uz to, ka pakalpojumu analīze vajadzētu izmantot tieši pakalpojumiem piemērotu mārketinga mix.

Kādi analīzes elementi veido pakalpojumu mārketinga mix?


3.tēma. Mārketinga stratēģiju izvēle.
Šajā nodaļā ir aprakstītas teorijas par mārketinga stratēģijām un citiem būtiskiem jautājumiem, kas nosaka stratēģiju izvēli. Nodaļā apkopoti vairāku autoru viedokļi par mārketinga stratēģijām un ar to izvēles kritērijiem.
Katrai organizācijai, pat, ja tas nav definēts rakstiski, ir noteikta misija un mērķis. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register