Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:400410
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Uzņēmuma tirgus mērķu īstenošana ir atkarīga ne tikai no mārketinga darbībām, bet arī no mainīgās un nenoteiktās vides. Mārketinga vide ir organizācijas darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus.
Mārketinga iekšējā vide 1ir atkarīga no šādiem faktoriem:
Institucionālais menedžments jeb augstākā līmeņa menedžeri - salīdzinoši neliela administrācijas grupa, kas kontrolē organizācijas darbību. Šie menedžeri pieņem lēmumus par jaunu objektu celtniecību, jaunu tirgu apgūšanu, jaunu produktu veidu ražošanu u.tml. Starp viņiem ir arī mārketinga menedžeri, kuri pieņem lēmumus par mārketinga darbībām.
Finansu dienests - ir atbildīgs par dažādo biznesa darbību rentabilitātes vērtējumu. Tā darbinieki nelabprāt piekrīt mārketinga izmaksu palielināšanai, jo nesaskata šo darbību nozīmīgumu.
Zinātniskās pētniecības daļa – parasti strādā zinātnieki un speciālisti, kuri vairāk interesējas par preču tehniskajiem raksturlielumiem.
Sagādes daļa parasti ir atbildīga par organizācijas apgādi ar ražošanas līdzekļiem kas iegādāti par iespējami zemākām cenām vajadzīgajā daudzumā un kvalitātē.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register