Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:405900
 
Evaluation:
Published: 10.06.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Ievads   
1.  Preču izvietošana tirdzniecības zālēs   
1.1.  Sekciju izvietojums veikalā   
1.2.  Preču izkārtojums sekcijās   
2.  Patērētājs un lēmuma pieņemšanas process   
2.1.  Patērētāju iepirkšanās paradumi   
2.2.  Patērētāja lēmuma pieņemšanas process   
2.3.  Patērētāja lēmumu ietekmējošie faktori   
2.4.  Vajadzības un motīvi   
3.  Pētījums un tā rezultāti   
  Secinājumi   
  Izmantotā literatūra   
  Pielikums   
Extract

Tā kā šobrīd Latvijā valda ekonomiski nestabila situācija, tad cilvēki cenšas vairāk piedomāt pie ikdienas tēriņiem. Protams, ar precīzi izplānotu produktu sarakstu uz veikalu pircējs dodas reti, taču ļoti bieži viņš domā – ieies veikalā un nopirks tikai to, kas tajā brīdī ir nepieciešams. Kā tad panākt, lai cilvēks nopērk gan to, ko sākumā plānojis iegādāties, gan veic arī neplānotus un impulsa pirkumus? Kā izvietot produktus, lai tie tiktu pamanīti un noteikti piesaistītu pircēja uzmanību, taču neizraisītu viņā negatīvas emocijas? Lai veicinātu savu preču tirdzniecību, veikalu īpašniekiem noteikti jāpiedomā pie veikala sekciju izvietojuma un preču izkārtojuma. Lai uzturētu tirdzniecības noietu visām veikalā atrodamajām preču grupām, ir jāpanāk lai pircējs izietu cauri visam veikalam, nevis aizietu tikai līdz noteiktam plauktam, kur atrodas viņam nepieciešamā prece. Šajā darbā autore sniegs ieskatu tajā, pēc kādiem principiem tiek izvietotas veikala sekcijas un kādi ir preču izkārtojuma veidi tajās.
Darba mērķis: Pētīt vai cilvēki plāno savus pirkumus un vai preču izkārtojums ietekmē viņus veikt neplānotus/impulsa pirkumus.
Darba hipotēze: Pirkumu izvēli ietekmē preču izvietojums plauktos.
Darba uzdevumi:
- Studēt literatūru
- Veikt aptauju
- Analizēt aptauju
- Izstrādāt secinājumus
Darba metodes:
- Teorētiskā – literatūras analīze.
- Anketēšana.
- Iegūto rezultātu analīze un apkopošana.
- Secinājumu izstrādāšana.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1315767
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register