Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:407143
 
Evaluation:
Published: 12.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    7
1.  MĀRKETINGA PASĀKUMU TEORĒTISKO ASPEKTU IZVĒRTĒJUMS    9
1.1.  Mārketinga vide    9
1.2.  Patērētāju un pircēju rīcība    17
1.3.  Reklāmas ietekme uz patērētāju    25
2.  AS „DIĀNA” VEIKALU „MĀJAI UN DĀRZAM” MĀRKETINGA PASĀKUMU RAKSTUROJUMS    40
2.1.  Uzņēmuma mārketinga vides raksturojums    40
2.2.  Uzņēmuma reklāma    58
3.  VEIKALU „MĀJAI UN DĀRZAM” MĀRKETINGA DARBĪBAS PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS    62
3.1.  Mazumtirdzniecības nozares raksturojums    62
3.2.  Tradicionālā reklāma    67
3.3.  Netradicionālā reklāma    78
  SECINĀJUMI    81
  PRIEKŠLIKUMI    83
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN INFORMĀCIJAS AVOTI    85
  PIELIKUMS    87
Extract

SECINĀJUMI
1. Uzņēmums ir akciju sabiedrība, kurā ir valdes priekšsēdētājs un vairāki dibinātāji, kuri arī ir akcionāri.
2. Uzņēmuma darbības veids – mazumtirdzniecība, vairumtirdzniecība.
3. Uzņēmuma klienti ir gan valsts iestādes, gan privātie uzņēmēji, gan fiziskas personas. Lielākā daļa klientu 2008.gadā bija juridiskie klienti, kas no kopējā klientu skaita sastādīja 70%, bet 2009.gadā ir fiziskās personas, kas sastāda 50%.
4. Latvijā mazumtirdzniecībā ir nodarbināta ļoti liela ekonomiski aktīvu iedzīvotāju daļa. Šāda situācija ir ne tikai pēdējo gadu tendence, bet ir izveidojusies krietni agrāk.
5. 2010.gada pirmajā ceturksnī mazumtirdzniecības apgrozījums, salīdzinot ar 2009.gada pirmo ceturksni, pēc darba (tirdzniecības) dienu skaita izlīdzinātiem datiem salīdzināmās cenās, samazinājies par 12,5 procentiem.
6. „Mājai un Dārzam” veikali regulāri papildina savu sortimentu un seko līdzi jaunajām tendencēm būvmateriālu tirgū, lai nezaudētu savas esošās pozīcijas tirgū.
7. „Mājai un Dārzam” veikali regulāri izdod savu avīzi, kur atgādina par saviem produktiem un dažreiz arī par saviem mārketinga pasākumiem. Rīko paraugdemonstrējumus veikalos, sadarbojoties ar firmu pārstāvjiem.
8. AS „Diāna” maz uzmanības velta „Mājai un Dārzam” veikala tēla atpazīstamības celšanai, kā arī savu ievesto produktu atpazīstamībai.
9. „Mājai un Dārzam” veikalu marketinga daļa akcijas plāno nesavlaicīgi, kā rezultātā akcija nav sasniegusi savu izvirzīto mērķi.
10. Uzņēmumā tiek izmantotas arī eksperta konsultācijas, bet tas notiek ļoti reti un parasti par tām arī nav informēti uzņēmuma klienti. Produktu demonstrāciju laikā klientiem netiek izsniegti bezmaksas paraugi, kurus viņi varētu paši izmantot un secināt, cik produkts viņiem ir piemērots.
11. „Mājai un Dārzam” veikaliem trūkst spilgtas un izteiksmīgas vides reklāmas.
12. Klientam pieejot pie stenda ir maz informācijas par preci. Šo informāciju parasti sniedz pārdevējs, bet ne vienmēr pārdevējs ir brīvs, lai apkalpotu klientu, šādām situācijām pie preces noderētu labs produkta apraksts. Šāda informācija vairāk ir nepieciešana precei ar augstām tehnoloģijām, lai pircējs ar tām varētu iepazīties.
13. „Mājai un Dārzam ” veikalos ļoti maz ir sastopamas pārliecinošās reklāmas.
14. AS „Diāna” reklāmas izplatīšanas kanāli jau ilgu laiku paliek nemainīgi – avīze, radio, un laikraksti, netiek izmantotas mūsdienu tehnoloģiju iespējas.
15. AS „Diāna” nav izveidota kvalitatīva klientu datu bāze, kas traucē izmantot SMS mārketingu, e-pasta marketingu u.c.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −50,24 €
Work pack Nr. 1331464
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register