Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:407500
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.03.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

''Mērķu un uzdevumu'' metode – (pluss) optimālāka konkurentu uzņēmuma mērķu sasniegšanai un reklāmā ieguldīto līdzekļu efektīvam izlietojumam, (mīnuss) ir grūti no vadības iegūt finanses šim nolūkam.

Kampaņas komunikācijas mērķi, mediju plāns.
Mērķi – īstermiņa, vidējie, ilgtermiņa. Primārie un sekundārie.
Mediju plāns – mediju plānošana nepieciešama, lai reklāmas vēstījumu nogādātu mērķauditorijai ar optimāli mazākajiem finanšu ieguldījumiem un pēc iespējas precīzāk.
Mediju plānu veido – meklējot optimālo mediju mix. Sarežģīts process, kuru bieži uztic īpašām mediju aģentūrām.

Reklāmas kampaņas pamatprincipi, īstenošanas secība.
Reklāmas plānošanai noteikti jābūt saistītai ar organizācijas mārketinga plānošanu un noteikti jābūt pakārtotai tai visos līmeņos (stratēģiskajā, taktiskajā, finanšu, laika u.c.)
Stratēģiskie lēmumi – mērķu noteikšana, mērķauditorijas izvēle, produkta konkurētspējas noteikšana, produkta reputācijas īpatnības, pozicionēšana u.c.
Mārketinga mērķis ir pakārtots reklāmas kampaņas mērķis.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1250390
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register