Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:409300
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.07.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  PRODUKTA VIRZĪŠANAS PASĀKUMU NOZĪME    5
2.  SIA „ANNELS” DARBĪBAS RAKSTUROJUMS    10
3.1.  REKLĀMA    14
3.1.1.  REKLĀMAS VEIDI    16
3.1.2.  EFEKTĪVAS REKLĀMAS NOTEIKUMI    17
3.2.  PUBLICITĀTES VEIDOŠANA    20
3.3.  UZŅĒMUMA TĒLA VEIDOŠANA    22
3.4.  PRODUKTA MARKA KĀ PĀRDOŠANAS VEICINĀTĀJS    23
3.5.  UZŅĒMUMA ATRAŠANĀS VIETAS NOZĪME PRODUKTA VIRZĪŠANAS VEICINĀŠANĀ    25
4.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS PASĀKUMI, KAS ORIENTĒTI UZ GALA PATĒRĒTĀJIEM    27
5.  PERSONĀLA NOZĪME PAKALPOJUMU KVALITĀTES SNIEGŠANĀ    31
6.  PRODUKTA/PAKALPOJUMA CENAS NOZĪME    34
6.1.  CENU ATLAIŽU VEIDI    36
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    37
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    38
Extract

Ievads
Autora izvēlētā tēma ir „Produkta virzīšanas pasākumu nozīme uzņēmuma attīstībā”. Galvenokārt autore pētīja pārdošanas un produkta virzīšanas pasākumus, kas ir aktuāli vispār un kas ir aktuāli uzņēmumā, kurā es arī strādāju.
Šo tēmu autore izvēlējās tādēļ, ka šī tēma ir un būs aktuāla, jo tā skar gandrīz katru uzņēmumu un tai ir jāpievērš liela uzmanība, jo no tā atkarīga produkta/pakalpojuma dzīvotspēja un trumpji cīņā ar konkurentiem un ceļā uz pircēju sirdīm.
Produkta virzīšana tirgū - uzņēmuma komunikācija ar patērētāju. Tajā ietilpst četras sastāvdaļas: reklāma, sabiedriskās attiecības, noieta stimulēšana un tiešais mārketings jeb tiešā pārdošana.
Mūsdienu ekonomiskajos apstākļos, kad Latvijas tirgū ir pieejams ārkārtīgi plašs un daudzveidīgs preču un pakalpojumu klāsts, kas nepārtraukti mainās un tiek papildināts ar jauniem produktiem un pakalpojumiem, viens no galvenajiem uzdevumiem, kas uzņēmumam būtu jāveic brīvas konkurences apstākļos, lai nodrošinātu veiksmīgu uzņēmuma darbību, ir aktīvas iedarbošanās uz patērētāju pieprasījuma veidošanu, kas panākama ar mārketinga komunikāciju plānošanu un mērķtiecīgiem preču virzīšanas pasākumiem: reklāmu, pārdošanas veicināšanu, sabiedriskās saskares (netiešu pārdošanu) un personisku apkalpošanu (tiešu pārdošanu).
Katram uzņēmumam atkarībā no darbības veida ir sava īpatnība. Tāpēc rodas problēma, kuras metodes lietošana būtu visnepieciešamākā un izdevīgāka, jo visi šie paņēmieni prasa noteiktu līdzekļu izmantošanu un naudas līdzekļu tērēšanu. Nepareizas izvēles gadījumā uzņēmumam samazināsies reāla iespēja piesaistīt jaunus klientus un tādējādi sasniegt savu galveno mērķi – palielināt peļņu.
Darba autore savā darbā pētīs produkta virzīšanas pasākumu nozīmi uzņēmumā SIA „x” . Uzņēmums pastāv jau 10gadus un ir izcīnījis vietu gan Latvijā, gan arī Lietuvā un Igaunijā.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1150846
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register