Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:411072
 
Evaluation:
Published: 09.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Reklāma   
1.1.  Reklāmas vēsture   
1.2.  Reklāmas pamatprincipi   
1.3.  Reklāmas mērķi   
1.4.  Reklāmai jābūt   
1.5.  Reklamēšanas metodes   
1.6.  Reklāmas iedalījumi   
1.7.  Reklāmu izvietošanas vietas un veidi   
1.8.  Citi reklāmu veidi   
1.9.  Reklāmas attīstības faktori   
2.  Reklāmas ierobežojumi   
3.  Seksualitātes izmantošana reklāmu veidošanā   
4.  Propaganda   
5.  Noieta veicināšana   
6.  Kāpēc ir izdevīgi reklamēties internetā   
7.  Agresivitāte un vardarbība reklāmā   
8.  Krāsu praktiskais un psiholoģiskais pielietojums reklāmā   
9.  Latvijas zīmolu leģendas un to vēsture   
10.  Pētījuma metodika un organizācija   
11.  Pētījuma rezultātu analīze   
12.  Secinājumi   
Extract

Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu, ar sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Tas ir materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus iegādāties konkrēto produktu, izmantot piedāvāto pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt. Tātad reklāmai nepieciešams padarīt cilvēku par pircēju un pārliecināt, ka tieši reklamējamās preces viņam trūkst. Ja reklāma ir pārdomāti izveidota, ietverot dažādus psiholoģiskus momentus, tad uz šī „āķa uzķeras” daudzi cilvēki un nopērk arī tādas preces, kas viņiem nemaz nav vajadzīgas. Reklāma informē ne tikai par preces vai pakalpojuma labajām īpašībām un priekšrocībām, bet daļēji arī tiek nostiprināts firmas vārds. Cilvēki, kas iepazinuši kādu noteiktu firmu un atzinuši tās produkciju par kvalitatīvu un konkurētspējīgu ar citām, turpmāk centīsies pirkt tieši šīs firmas preces, jo ne tikai pati prece, bet arī firmas labā reputācija nosaka pircēja izvēli. Reklāma vienlaikus iedarbojas uz lielu cilvēku auditoriju, jo parasti reklamēšanai izmanto masu informācijas līdzekļus – avīzes, žurnālus, radio, televīziju, kino, pastu, transporta līdzekļus, ēku sienas, ielu afišu izkārtnes, afišu stabus un dažādus izdales materiālus. Nozīmīga loma reklāmu biznesā ir arī Internetam.
Reklāmas uzdevums ir radīt pēc iespējas lielāku pieprasījumu pēc kādas preces, tāpēc reklāmām raksturīga produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana, jo labāk tas tiks pasniegts, jo lielāks būs pieprasījums. Veiksmīga reklāma var radīt tik lielu zīmola atpazīstamību, ka zīmola nosaukumu sāk lietot kā sugas vārdu – piemēram, skočs (no "Scotch") vai kola (no "Coca-Cola"). …

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register