Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:418591
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Īss uzņēmuma apraksts un tirgus analīze    3
2.  Uzņēmuma iekšējās vides analīze    4
3.  Uzņēmuma ārējas vides analīze    4
  Mārketinga tiešās ietekmes ārējās vides faktori    4
  Mārketinga netiešās ietekmes ārējās vides faktori    5
4.  SVID analīze    8
6.  Mārketinga mērķi    9
7.  Mārketinga komplekss    9
Extract

„Fortuna Travel", tūrisma biznesā strādā kopš 1994. gada. Šajos  gados aģentūra ir dinamiski attīstījusies un tagad ir stabils, profesionāls un godprātīgs biznesa partneris. Tūrisma aģentūra darbojas arī kā operators un viena no pirmām sāka piedāvāt brīvdienu ceļojumus pa Baltijas valstīm (izņemot ekskursijas pa Rīgu). Aģentūras izstrādātiem ceļojumiem parasti ir vidēja kvalitāte (2.-3. zvaigžņu viesnīcas, tikai brokastīs) un līdz ar to diezgan demokrātiskā cena. 2004. gadā bija izstrādāta sava ceļojumu rezervēšanas sistēma. 2005. gadā rezervāciju skaits palielinājās par 30%, 2006. gadā – par 55%. Tas deva iespēju palielināt apgrozījumu, un 2008. gadā salīdzinot ar 2004. ceļojumu skaits ir palielinājies par 9. mēnesī, sasniedzot vidēji 25 ceļojumus mēnesī karsta sezonas laikā.
Galvenokārt, aģentūra piedāvā ceļojumu paketes pa Eiropas valstīm (ar autobusu), savus un sadarbības partneru ceļojumus, ceļojumus ar prāmjiem (Jaungada kruīzi), līdmašinam (čarterreisi), kā arī ir klients var noformēt vīzu uz Krieviju, Ukrainu vai Baltkrieviju, noformēt apdrošināšanu, un ar aģentūras palīdzību organizēt individuālu ceļojumu. 2008. gadā pārdoto autobusu biļešu skaits sastādīja 86% no visa apgrozījuma, otrajā vietā ir čarterreisi un vīzas – 5%, apdrošināšana – 3% , prāmju biļetes - 1%
Visvairāk „Latvia Tours” 2005. gadā pārdeva biļetes un ceļojumus uz Lietuvu. Pēc Vācijas seko Igaunija, Čehija, Latvija, Francija, Krievija.
Tai ir daudzi patstāvīgi klienti, labi kvalificēti darbinieki, kuri jums vienmēr palīdzēs un pastāstīs par visu interesējošu informāciju.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register