Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:419622
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

3.6.3. Komunikāciju specifiskā atmosfēra

Tā ir eksistējošās baumas, ažiotāžas, psiholoģiskais spiediens, inscenēšana utt.
3.6.4. Pasākumi un akcijas
Preses konference, izstāde, svētki, atvērto durvju dienas, ceremonija utt.
Organizācija Hesburger izmanot vairākus komunikācijas kanālus gan personisko, gan nepersonisko- reklāmas skrejlapās, interneta vidē un televīzijā. Kā arī dažādus pasākumu un akciju organizēšanas, piemēram, Hesburger aktīvi piedalās Somijas jauniešu fiziskās izturības un labsajūtas atbalstīšanā. Sadarbību ar Somijas Sporta savienību uzsākām jau 2004. gadā. Darbība, kas sākās ar skolēnu vietējām „Hese sacensībām”, gadu gaitā no tikai sacīkšu sporta atbalstīšanas ir kļuvusi par bērnu un jauniešu vispārējās aktivitātes paaugstināšanu.
Hesburger atbalstītā darbība ir radusi vietu somu skolu pasaulē. 2009. gadā Hesburger izpelnījās Somijas Sporta savienības „Gada sadarbības partnera” godalgu par ilgstošu sadarbību.
Vadība uzskata , ka katrs kanāls uzrunā potenciālos klientus tādējādi piesaistot aizvien jaunus patērētājus, kas savukārt, veicina peļņas gūšanu.

3.7. Projekta komanda:
Projekta komandā piedalās liela daļa uzņēmuma darbinieki:
• Vadītājs, kas atbild par to, lai viss notiek raiti un bez aizķeršanās, lai klienta vēlmes un vajadzības tiek apmierinātas un vajadzības uzklausītas.
• Reklāmas veidotāji, kas atbild par reklāmas dizainu. Tie kopā ar uzņēmuma vadītāju un menedžeri sagatavo reklāmas skici, tad reklāmas noformētājs iesaka kas būtu labāk vai nē.
• Reklāmas izvietotājs, kad reklāma ir izveidota un pilnībā gatava brauc uz noteikto vietu, kur reklāma jāuzstāda un uzstāda to.
• Grāmatveži rūpējas par to, lai finansu lietas tiktu nokārtotas laikā un, lai ar to nebūtu nekādas aizķeršanās un problēmas.

3.8. Kalendārais plāns
Uzņēmumam Hesburger ir savas reklāmas, kas tiek raidītas gan TV, gan afišētas radio un presē. Uzņēmums pielieto atgādināšanas kampaņas, kas ir liels plus, jo cilvēki tiek informēti un atgādina par to kādas aktuālas norises notiek Hesburger uzņēmumā.
Sabiedrības mērķtiecīgas informācijas kampaņa: Šāda kampaņa ir nepieciešama, lai paaugstinātu sabiedrības saprašanu. Hesburgeram ir savs logo un bukleti. Šādu kampaņu iesaki arī Hesburger uzņēmuma pielieto savā darbībā.
Globālās kampaņas: Tās ir saistītas ar mārketingu. Šādas kampaņas Hesburgers arī rīko samērā bieži, jo kā mums ir zināms tad uzņēmums ir vairākās valstīs.

3.9.1. MBO metode:
MBO un individuālie mērķi:
Šodien visā pasaulē uzņēmumu un organizāciju vadība stratēģiskās plānošanas procesā pielieto MBO(Management by objectives). MBO ir organizācijas vadība ar mērķu palīdzību. Tā ir sistemātiska un organizēta pieeja, kas ļauj vadībai koncentrēties uz noteiktiem mērķiem un sasniegt iespējami labākos rezultātus, izmantojot esošos resursus. Šo metodi pirmo reizi 1954. Gadā savā grāmatā „Vadības prakse”(The Practice of Management) aprakstīja vadošais ASV vadības sistēmu padomdevējs Pīters F. Drukers(Peter F.Druker).
MBO galvenie pamatprincipi ir:
1. Uzņēmuma augstākā līmeņa mērķu kaskadēšana uz zemākajiem līmeņiem.
2. Specifisku mērķu noteikšana katram darbiniekam.
3. Lēmumu pieņemšana, iesaistot organizācijas darbiniekus.
4. Precīzi noteikts katra mērķa mērījums/ standarts.

1. Periodisks sasniegtā rezultāta novērtējums.
2. MBO metode skaidri norāda, ka uzņēmums var sasniegt labākus rezultātus, savienojot uzņēmuma mērķus ar darbinieku mērķiem savā stratēģiskās plānošanas procesā. Un tas jau ir vadības uzdevums.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register