Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:420774
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.06.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
1.  Uzņēmuma Statoil Fuel & Retail Latvia vispārējs apraksts   
2.  Statoil Fuel & Retail Latvia misija, vīzija un mērķi   
3.  Statoil Fuel & Retail Latvia organizatoriskā struktūra   
4.  Statoil Fuel & Retail Latvia tirgus analīze   
4.1.  Statoil Fuel & Retail Latvia darbības joma un pakalpojumu sortiments   
4.2.  Uzņēmuma Statoil Fuel & Retail Latvia tirgzinības process   
4.3.  Uzņēmuma Statoil Fuel & Retail Latvia cenu politika un finanšu pārskats   
5.  Statoil Fuel & Retail Latvia iekšējās un ārējās vides analīze   
5.1.  Iekšējā organizācijas vide   
5.2.  Ārējā organizācijas vide   
6.  Statoil Fuel & Retail Latvia SVID analīze   
  SECINĀJUMI   
Extract

SECINĀJUMI
SIA Statoil Fuel & Retail Latvia ir daļa no Statoil Fuel & Retail uzņēmuma, kas ir vadošais autotransporta degvielas tirgotājs ar vairāk nekā 100 gadu darba pieredzi šajā nozarē. Statoil Fuel & Retail ir plašs mazumtirdzniecības tīkls Skandināvijas valstīs, Baltijas valstīs, Polijā un Krievijā.
SIA Statoil Fuel & Retail Latvia ir degvielas mazumtirgotājs Latvijā ar lielu skaitu DUS, kas apvienoti ar veikalu un automazgātuvi, kas sniedz lielu pakalpojumu un preču klāstu Statoil Latvia klientiem.
Statoil Fuel & Retail Latvia definē konkrētus un izmērāmus Vides mērķus, kas ir balstīti uz būtisko vides aspektu izvērtēšanu un iespējamu vides resursu patēriņa samazinājumu, ko nosaka arī Vides pārvaldības standarts ISO 14001, kā arī tos realizē, ieviešot jaunas videi draudzīgas un energo taupīgas tehnoloģijas.
Statoil Latvia reklāmas darbība un tirgzinības process tiek rūpīgi plānots un analizēts. Statoil Latvia uzņēmumam ir svarīgi, lai klienti būtu apmierināti ar uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem, un, protams, piesaistīti jauni klienti.
Statoil Fuel & Retail Latvia uzņēmumam, 2013. gadā salīdzinot ar 2012. gadu, ir strauji krities apgrozījums un peļņa, kā arī samazināts darbinieku skaits. Uzņēmums ir pārdzīvojis grūtus laikus, bet vēl nav zināmi apgrozījuma un peļņas dati par 2014.gadu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register