Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:421703
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

odienas uzņēmumu konkurencē klientu lojalitāte ir svarīga. Nepārprotami lētāk ir rūpēties, lai jau esošie klienti būtu apmierināti nekā nepārtraukti meklēt jaunus.

Uzņēmuma attiecības ar klientu ir vienīgā konkurences priekšrocība, ko konkurents nevar atkārtot.
Kā zināms, cilvēkus viss jaunais gan interesē, gan arī biedē, izraisa neuzticību un stresu. Taču klienti, kas jau pazīst uzņēmumu un saista ar to noteiktu kvalitātes līmeni, garantijas, ir drošāki attiecībā pret jauniem piedāvājumiem. Šos klientus motivē dabiskā interese par jauno, tikpat dabiskā piesardzība pret nezināmo zūd, ja to piedāvā "pazīstams" uzņēmums. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register