Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:423339
 
Evaluation:
Published: 06.06.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kas ir zīmols?    5
2.  Zīmola rašanās vēsture    6
2.1.  Zīmolu veidošanas prakse Latvijā    8
2.2.  Ieguvumi no zīmola    10
3.  Vēsture LG Electronics    12
3.1  LG zīmols    14
3.1.1  Korporatīvais logotips    15
3.1.2  3D Logo    15
3.2  LG dizains    16
  Secinājumi un priekšlikumi    18
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    19
Extract

Preču zīme, tirdzniecības marka . Galvenokārt zīmoli pārstāv tirdzniecības markas, tāpēc visur pasaulē, tai skaitā arī Latvijā, zīmola popularizēšana pamatā ir orientēta uz produkta, pakalpojuma noieta vairošanu vai uzņēmuma augstāku novērtējumu.
Zīmola vērtība, protams, maina produkta cenu. Tā būtiski ietekmē arī paša uzņēmuma kopējo vērtību, kā arī ietekmē cilvēku attieksmi pret lietām un procesiem, kam ne vienmēr ir tieša sasaiste ar preci vai pakalpojumu, tāpēc ir svarīgi noteikt, cik vērts var būt pats zīmols. Vienīgi jāatceras vispirms, ka zīmola izveide prasa ievērojamas ilgtermiņa investīcijas, it īpaši reklāmā, veicināšanā un iepakošanā. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1323306
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register