Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:423667
 
Evaluation:
Published: 07.10.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga sabiedriskās attiecības    4
1.1.  Definīcija    4
1.2.  Sabiedrisko attiecību mērķi    5
2.  Mārketings    6
2.1.  Definīcija    6
2.2.  Mārketinga mērķi    7
3.  Mārketinga sabiedrisko attiecību un mārketinga atšķirības    9
4.  Praktiskā daļa    10
4.1.  Pētījuma rezultāti    10
  Secinājumi    15
  Izmantoti informatīvo avotu saraksts    16
  Pielikums    17
Extract

SECINĀJUMI
Uzrakstot darbu, autore mērķus ir sasniegusi. Apkopojot teorētiskos materiālus par mārketinga sabiedriskajām attiecībām un mārketingu, kā arī aptaujājot sabiedrības locekļus, secinājumi ir sekojošie:
• Ja sabiedriskās attiecības nodarbojas ar attiecību veidošanu un labvēlīgas vides radīšanu uzņēmuma darbībai, izmantojot dažādus paņēmienus un metodes, tad mārketinga darbs ir sasaistīts ar tiešu produktu pārdošanu;
• Ir svarīgi apzināties atšķirības starp mārketinga sabiedriskajām attiecībām un mārketingu, lai varētu sasniegt savu mērķa tirgu, jo abiem ir pavisam atšķirīgas lomas biznesā;
• Sabiedriskās attiecības ir lielisks veids, kā izveidot saikni ar savu auditoriju un veicināt galvenos ziņojumus, jo patērētāji visticamāk ticēs un ņems vērā to, kas ir uzrakstīts rakstā, nevis reklāmām, kas ir apmaksātas;
• Uzņēmumiem/organizācijām noteikti vajadzētu vairāk pievērst uzmanību tam, ko viņiem varētu dot sabiedrisko attiecību speciālisti, konsultanti u.c., jo viņi ir ieguvuši ļoti lielu sabiedrības uzticību un kļūst pārāki pār mārketingu;
• ”Nākotne šķiet daudzsološa, tomēr vēl daudzi cilvēki uzskata, ka sabiedriskās attiecības ir amats, nevis profesija. Acīm redzami, viņi nevēlas ievērot fiduciāra attiecības, kas raksturīgas profesijai, nevis arodam.” [13]

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register