Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:424921
 
Evaluation:
Published: 02.12.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ņemot vērā, ka servisu nodrošina uzņēmuma darbinieki, var saprast, cik ļoti svarīga loma tiem ir. Ja patēriņa preču zīmolvedība 75% resursu tika izmantoti uz klientiem un tikai 25% visam pārējam, tad uz pakalpojumiem vērstam uzņēmuma vismaz 50% resursu jāvelta darbinieku iespaidošanai. Pakalpojumu zīmolu biznesā komunikācija tikai deklarē zīmola ambīcijas, bet personāla izturēšanās tās apstiprina vai apgāž. Lai nodrošinātu, ka darbinieks kļūst par uzņēmuma zīmola sastāvdaļu ir nepieciešams panākt, lai viņš jūtas labi. Apkārtējai videi jābūt draudzīgai un harmoniskai, iekšējai uzņēmuma komunikācijai saprotamai un ne haotiskai. Tikai sākot ar šīm lietām var panākt kopējo uzņēmuma zīmolu tādu, kāds būtu vēlams pakalpojumu kompānijām. Tās varētu mācīties no sporta komandām, jo tie ir saliedēti. Sporta komandās visiem jābūt vienotiem un jāstrādā sinhroni, jo tikai tā var sasniegt mērķi un augstu līmeni. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register