Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:425496
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.05.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 33 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.1.  INTEGRĒTĀS MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS, TO BŪTĪBA UN MĒRĶI    5
1.2.  UZŅĒMUMA KOMUNIKĀCIJAS VEIDOŠANAS SASTĀVDAĻAS, TO NOZĪME UN SAISTĪBA AR IEPAKOJUMU    10
1.3.  IEPAKOJUMA UN IEPAKOJUMA DIZAINA VĒSTURE, ATTĪSTĪBA UN FUNKCIJAS    16
1.4.  IEPAKOJUMS UN KOMUNIKĀCIJA AR IEPAKOJUMA PALĪDZĪBU    22
1.4.1.  IEPAKOJUMS KĀ KOMUNIKĀCIJAS LĪDZEKLIS    23
1.4.2.  IEPAKOJUMA DIZAINA RADĪŠANA PREČU PĀRDOŠANAS STIMULĒŠANAI    25
2.  AS „ RANKAS PIENS” PRODUKTU IEPAKOJUMS KĀ INTEGRĒTĀ MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS LĪDZEKLIS STARP PATĒRĒTĀJU UN RAŽOTĀJU    28
2.1.  PĒTĪJUMA OBJEKTA UN METOŽU RAKSTUROJUMS    28
2.2.  UZŅĒMUMA AS „RANKAS PIENS” UZŅĒMĒJDARBĪBAS RAKSTUROJUMS    29
2.3.  AS „RANKAS PIENS” MĀRKETINGA IEKŠĒJA UN ĀRĒJĀ VIDE UN SVID ANALĪZE    31
2.3.1.  AS „RANKAS PIENS” MĀRKETINGA IEKŠĒJA UN ĀRĒJĀ VIDE    32
2.3.2.  AS „RANKAS PIENS” SVID ANALĪZE    34
2.4.  AS „RANKAS PIENS” LIELĀKIE KONKURENTI, TO ZĪMOLU PRODUKCIJAS IEPAKOJUMI    35
2.5.  AS „RANKAS PIENS” PRODUKTI, PRODUKTU PORTFOLIO UN PRODUKTU KONKURĒTSPĒJA AR IEPAKOJUMA PALĪDZĪBU    47
  INTERVIJAS    50
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    56
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKTS    58
  PIELIKUMI    60
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
SECINĀJUMI
Darba autore izdarījusi secinājumus balstoties uz izstrādāto darba teorētisko un praktisko daļām izdarot šādus secinājumus:
1. Iepakojums jau vēsturiski ir veidojies kā preces neatņemama sastāvdaļa un mūsdienās tikai pieaudzis tā nozīmīgums.
2. Iepakojums ir IMK sastāvdaļa un kalpo kā saziņas līdzeklis komunikācijā ar patērētāju, un tam ir jābūt vienotam ar uzņēmuma imidžu, korporatīvo stilu.
3. Patērētājs pēc preces iepakojuma spriež par uzņēmumu kopumā, svarīgs ir gan produkta kvalitātes rādītājs, gan vizuālais noformējums, ko apliecina arī aptaujas rezultāti, kur 42 no 51 respondenta minējuši, ka svarīga produkta kvalitāte un kopā 40 atbildes sniegtas, ka svarīgs iepakojums un informācija uz iepakojuma.
4. Iepakojums nedrīkst būt pārsātināts ar grafiskajiem elementiem, tas traucē šo produktu pamanīt starp citiem līdzīgiem. Uz tā ir jābūt skaidri saprotamam un konkrētam logotipam, uzņēmuma nosaukumam, simbolam, krāsu salikumam un pēc nepieciešamības sauklim.
5. Pareizi dizainiski noformēts iepakojums veicina preču patēriņu, preču atpazīstamību un rada lojalitāti pret zīmolu un uzņēmuma ražotajiem produktiem kopumā. To apliecina arī respondentu atbildes, proti, no 51 respondenta 39 atbildējuši, ka iepakojums palīdz izdarīt izvēli produktu iegādē, un 43 respondenti minējuši, ka košs un dizaina ziņā interesants iepakojums piesaistītu to uzmanību.
6. AS „Rankas Piens” produkti ir kvalitatīvi, ko apliecina sertifikāti un Riga food godalgas, kā arī respondentu atbildes to starpā, kas lieto AS „Rankas piens” produktus to ir atzīmējuši. Proti, no 22 respondentiem17 to ir minējuši.
7. AS „Rankas piens” iepakojumiem ir atšķirīgs dizains, kas traucē uztvert to kā viena ražotāja produktus, tādējādi tas nevar atšķirties no citiem līdzīgiem produktiem, kuri ir uzņēmuma sīvākie konkurenti Latvijā, un līdz ar to tas nekalpo kā pilnvērtīgs IMK līdzeklis

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register