Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:427533
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

2. Uzņēmuma klienti kā mārketinga mikrovides faktors
Uzņēmuma patēriņa tirgus ir ar plašu amplitūdu, kā piemēram, tautība, vecums, dzimums, apdzīvotā teritorija, izglītība, ienākumu līmenis, Tādējādi, varam secināt, ka uzņēmuma produktu atpazīst gan vīrieši, gan sievietes, gan latviski runājošie, gan krieviski runājošie, gan studenti, gan pensijas vecuma cilvēki.
Varam detalizēti izpētīt katra izdevuma mērķauditoriju, sākot no sieviešu žurnāliem „lilit”, „Cosmopolitan”, beidzot ar „FHM” un „Copes Lietas”. Interesants fakts ir tas, ka sieviešu žurnālu vienu piekto daļu auditorijas sastāda vīrieši. Un otrādāk – vīriešu žurnāla „FHM” auditorijā gandrīz puse (44%) ir sievietes vecumā no 18 – 24 gadiem.
Pie uzņēmuma klientu saraksta varam minēt arī tādus lielus un atpazīstamus zīmolus kā Loreal, MaxFactor, kā arī daudzi citi kosmētikas, smaržu, modes un skaistumkopšanas zīmoli. Jo tieši viņi ir tie, kas pērk reklāmu vietas „Lilita izdevniecība” izdotajos žurnālos.
Tāpat uzņēmums arī ir iekarojis starptautisko tirgu, ar izdevumiem lietuviešu un igauņu valodā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1236697
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register