Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:430989
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Emocionālais aspekts reklāmā    4
2.  Patērētaju emocijas, kā reklāmas ietekmes paņēmiens    5
3.  Kad un kāpec ir jāizmanto emocionālā reklāma    6
4.  Patērētaju zemapziņa un reklāmas iedarbība    7
5.  Izmantotās literatūras saraksts    9
Extract

Emocijas ir psihisks process, kurā izpaužas cilvēka attieksme pret apkārtējo vidi vai cilvēka subjektīvās izjūtas. Reklāmā tas ir process, kurā izpaužas patērētāja attieksme pret reklāmu un / vai produktu.
Emocionāla reklāma ir reklāma, kuras mērķis ir radīt patērētājā emocionālu pārdzīvojumu.
Ja cilvēkam pilnībā tiek apmierinātas viņa vajadzības, tad tas samazina domāšanas un informācijas apstrādes procesus. Kas nozīmē to, ka labā noskaņojumā cilvēkiem nav lielas vēlēšanās domāt, jo domāšana prasa kaut nelielu, bet piepūli.
Ievērojot šo emocionālās reklāmas iedarbību uz domāšanas procesiem, jāatceras, ka līdz ar to attieksme un viedoklis par marku veidosies, balstoties uz otršķirīgu informāciju un vispārēju attieksmi pret reklāmu, nevis balstoties uz būtisku informāciju par produktu. Tāpēc emocionālo reklāmu nav ieteicams lietot produktiem, kuriem ir būtiskas priekšrocības, sniedzot izglītojošu informāciju, ko var uzsvērt reklāmā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register