Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:438627
 
Evaluation:
Published: 24.03.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Analītiskā daļa    4
1.1.  Būvniecības nozares vispārīgs raksturojums    4
1.2.  Būvniecības uzņēmuma SIA „RE&RE” analīze    5
1.3.  SIA „RE&RE” tirgus segmentēšana un mērķa tirgus    7
1.4.  Būvniecības uzņēmuma SIA „RE&RE” SVID analīze    9
  Praktiskā daļa    11
2.1.  Mārketinga komunikāciju līdzekļi    11
2.1.1.  Korporatīvā identitāte    11
2.1.2.  Tiešais mārketings    12
2.1.3.  Sabiedriskās attiecības    12
2.1.4.  Reklāma    13
2.1.5.  Produkta pārdošanas veicināšana    17
2.2.  Mārketinga komunikāciju apkopojums    18
  Secinājumi    20
  Izmantotā literatūra    21
  Pielikumi    22
Extract

Secinājumi
1. SIA „RE&RE” ir viens no vadošajiem būvniecības nozares uzņēmumiem.
2. SIA „RE&RE” konkurētspējīga īpašība ir pieredze restaurācijas darbos, kas nosaka uzņēmuma līderpozīcijas šajā segmentā.
3. Lai jebkurš uzņēmums spētu efektīvi un veiksmīgi darboties mūsdienu brīvā tirgus apstākļos, svarīgs uzdevums ir tirgus segmentēšana un mērķa tirgus noteikšana.
4. Mērķa tirgus noteikšanu īsteno divos posmos: makrosegmentācija, mikrosegmentēšana.
5. Radot labu vizuālo iespaidu par savu uzņēmumu, kas ir profesionāli izveidota korporatīvā identitāte, uzņēmums var piesaistīt ne tikai vairāk klientu, bet arī izcelties konkurentu vidū, kas mūsdienās ir ļoti svarīgi.
6. Veidojot kompānijas logo, jābalstās arī uz kompānijas koncepciju.
7. Kompānijas mājās lapai, apģērbam un vizītkartēm jāatbilst kompānijas stilam un individualitātei. Mājas lapas toņiem un kompānijas logotipa toņiem jābūt saskaņotiem un jādarbojas vienoti.
8. Kompānijas ēkas ārpusei un iekšpusei jāatbilst kompānijas stilam un individualitātei, jo tie arī veido uzņēmuma tēlu.
9. Sabiedrisko attiecību galvenais mērķis ir radīt kompānijai popularitāti, atpazīstamību un labu reputāciju, kā arī to visu saglabāt krīzes laikā.
10. Reklāma iedarbojas uz cilvēku prātu, jūtām, paradumiem, domāšanu un rada noteiktu reakciju. Iegūto informāciju cilvēks var pieņemt zināšanai, var noraidīt, var iegaumēt vai aizmirst.
11. Reklāmas īstenošanai tiek izmantoti personiskie, materiālie līdzekļi, kuriem piemīt specifiskas īpašības, kas ļauj izplatīt reklāmu efektīvi.
12. Tika secināts, ka reklāma televīzijā, žurnālos, internetā, telefongrāmatā, pārdošanas vietās, kā arī vides reklāmu būtu lietderīgi izmantot, piedāvājot rekonstrukcijas un restaurācijas pakalpojumus.
13. Reklāma televīzijā tika uzskatīta gan par visdārgāko, gan par visefektīvāko. Tā ir pietiekami prestiža un liecina par kompānijas finansiālajām iespējām.
14. Produkta pārdošanas veicināšana ir viena no virzīšanas tirgū pamatsastāvdaļām, kas salīdzinājumā ar reklāmu, ļauj ātri iedarboties uz pieprasījumu.
15. Cenu atlaidēm ir vistiešākais pamudinājums pircējiem iegādāties pakalpojumu par zemāku cenu.
16. Piedalīšanās izstādēs ir efektīvs veids kā saglabāt savu klātbūtni tirgū, savākt informāciju un veidot atpazīstamību.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register