Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:440033
 
Evaluation:
Published: 07.09.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  ZĪMOLS, TĀ BŪTĪBA, VEIDI    4
1.1.  Rietumu zīmolvedība    7
1.2.  Austrumu (japāņu) zīmolvedība    8
1.3.  Atšķirības starp abām pieejām    9
2.  ZĪMOLA VEIDOŠANA UN ATTĪSTĪBAS STRATĒĢIJA    11
3.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS ZĪMOLVEDĪBĀ    13
4.  „THE COCA-COLA COMPANY”    14
4.1.  „Coca-Cola” vēsture, attīstība    14
4.2.  Logo    16
4.3.  Pudeles forma    16
4.4.  Patērētāja analīze    17
4.5.  Cenu politika    18
5.  „COCA-COLA” KOMUNIKATĪVĀ POLITIKA    19
5.1.  Reklāmas    19
5.2.  Sponsorēšana    23
5.3.  Vīrusu video    23
5.4.  „Coca-Cola” internetstratēģija sociālajos mēdijos    24
5.5.  Tiešā pārdošana    25
  SECINĀJUMI    26
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    27
Extract

5.5. Tiešā pārdošana
„Merčendaizings” (tiešā pārdošana) visos pārdošanas punktos tiek veikts ar oriģināli noformētu stendu palīdzību (bieži vien pudeles izskatā), ar plāksnītēm pie plauktiem, džemperiem, uzlīmēm, ķēdītēm, karodziņiem, baneriem. Lai patērētājs uztvertu produktu, liela nozīme ir viņa informētībai par produktu. Daudzi eksperimenti liecina par to, ka pēc informācijas saņemšanas par produktu no reklāmas, patērētāja domas par produktu mainās. Labs piemērs ir „Coca-Cola”. Ir veikts eksperiments. Cilvēkiem piedāvātas dažādas kolas markas, un tikai daži noteica, kādas markas dzērienu viņi dzer. Bet tad, kad pēc izvēles piedāvāja nopirkt „Coca-Cola”, „Pepsi” u.c. kolas, lielākā daļa izvēlējās „Coca-Cola”.

Secinājumi
Izanalizējot dažādus vārda „zīmols” būtības skaidrojumus, nonācām pie secinājuma, ka zīmols ir unikāls vārds, simbols, dizains, vai tēls, ko izmanto, lai identificētu konkrētu preci vai kompāniju. Zīmolvedība ir zīmola vadīšanas process, kas ietver zīmola veidošanu, virzīšanu, adaptāciju mainīgajiem tirgus apstākļiem. Zīmolvedība ir jāapskata kā instruments mārketinga vadīšanai. Zīmolvedības galvenie principi ir klasificēti pēc četrām pozīcijām: veidošana, pozicionēšana, cenu veidošanas attīstība un vadīšana. Šo principu izmantošana ļauj kvalitatīvi palielināt uzņēmuma darbību kopumā.
Izanalizējot literatūras avotus, secinājām, ka mūsdienās nav vienotas zīmola klasifikācijas metodes. Darba otrajā daļā izanalizējām kompānijas „Coca-Cola” zīmolvedības attīstības galvenos periodus un stratēģijas metodes.

Galvenie secinājumi: Zīmolvedībai ir liela nozīme uzņēmuma efektīvā darbībā un ir pamats ilgtermiņa attiecību uzturēšanai ar patērētāju. Zīmolvedības veidu un metožu sistematizācija ļauj izstrādāt zīmolvedības komunikāciju veidus. „Coca-Cola” darbības analīze parādīja, ka „Coca-Cola” darbojas kā globāls zīmols. Galvenie „Coca-Cola” stratēģijas principi ir: veiksmīga atribūtu veidošana, pēc kuriem patērētājs to viegli atšķir no parējām precēm, unikāla produkta ražošana, augsta lojalitātes līmeņa veidošana, veiksmīgs mārketings, inovācijas, spēcīga komunikāciju politika (reklāma u.c). Šie faktori „bīda” kompāniju un nes tai peļņu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register