Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:440450
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.03.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Īss izvēlētās nozares raksturojums    3
2.  Uzņēmums un tā līdzekļi    4
2.1.  kapitālieguldījumi    4
3.  Ražošanas plānošana uzņēmumā    5
3.1.  tehnoloģiju raksturojums    5
3.2.  procesa plānošanas raksturojums un jaudas aprēķins    9
4.  Ražošanas procesa organizācija    10
5.  Ražošanas procesa kontrole    11
6.  Materiāltehniskā sagāde    12
6.1.  izejvielu un materiālu vērtība    12
6.2.  sagādes plānošana – apjoma, laika, cenu, optimālā daudzuma plānošana    14
6.3.  piegādātāji, to izvēli, izejvielu un preču krājuma plānošana    14
7.  Realizācija un tirgus    16
7.1.  noieta tirgus raksturojums, informācijas ieguves metodes    16
8.  Uzņēmuma cenu politika    19
9.  Uzņēmuma priekšrocību politika    20
9.1.  produktu politika, plānošana, priekšlikumi priekšrocības radošas produktupolitikas pilnveidē    20
9.2.  izplatīšanas politika komunikācijas līdzekļu izvēle    21
10.  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Pielikumi    23-26
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
Uzņēmuma darbību var vērtēt , kā stabilu, jo nesen tas ir atvēris filiāli Rīgā, paplašinot savu noieta tirgu.
Ļoti lielais produktu klāsts, aptver plašu auditoriju – gan privātos paterētājus, gan juridiskas personas.
Galvenā priekšrocība ir uzņēmuma tehniskā – tehnoloģiskā bāze, kas ir inovatīva tehnika, kas ir liels pārsvars konkurentu vidū.
Radošs un kvalificēts personāls nodrošina uzņēmuma veiksmīgu un stabilu darbību jau daudzus gadus.

Priekšlikumi:
• Piedalīties nozares ( reklāmas) konkursos, lai izplatītu ziņas un atpazīstamību
• Veikt aptauju par esošo pasutītāju apmierinātību ar produkcijas kvalitāti, ja ir trūkumi, analizēt tos un censties novērst
• Vairāk pievērst uzmanību juanatvertiem uzņēmumiem- izveidot priekš tiem uzņēmuma sākuma komplektu – vizītkartes, veidlapas, aploksnes, zīmogs- apvienojot to vienā produktā
• Neejošu produktu noņemt no ražošanas klāsta
• Samazināt produktu klāstu, vai apvienot gruppās
• Pievērst vairāk uzmanības pašreklāmai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register