Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:446768
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Cilvēku rīcības psiholoģija un faktori    4
1.1.  Rīcības psiholoģija    4
1.2.  Sabiedriskā doma un apkārtējās pasaules uztveres veidošana    6
1.3.  Rīcības modelis    7
2.  Reklamēšanas līdzekļi, to ietekme    12
2.1.  Prese, laikraksti    12
2.2.  Žurnāli    12
2.3.  Radio    13
2.4.  Televīzija    13
3.  Reklāma, pircēju ietekme un rīcība    14
3.1.  Reklāma, tās veidi    14
3.2.  Pircēju ietekme un rīcība    16
4.  Uzņēmuma SIA „Rānda” reklāmu analīze    18
4.1.  Reklāma izstādēs    18
4.2.  Reklāma – etiķete un iesaiņojums    20
  Secinājumi    21
  Izmantotā literatūra    22
Extract

1. Cilvēku rīcības psiholoģija un faktori
1.1.Rīcības psiholoģija.
Cilvēki informāciju saņemam ar pieciem maņu orgāniem (tauste, dzirde, redze, oža, un garša), taču katram cilvēkam šī informācijas interpretācija un organizācija ir individuāla.
Uztvere ir tiešs īstenības atspoguļojums apziņā un sniedz priekšstatu par kādu objektu ar sajūtas, domāšanas un pagātnes pieredzes palīdzību. Taču ar uztveri saistās ne tikai sajūtas, bet arī priekšstati, kas izveidojušies pagātnes pieredzes rezultātā. Uztverē piedalās arī domāšana kā objektīvas realitātes atspoguļojums. Pircēju uztverē zivju konservi ir labi pazīstami, indivīdi šāda veida produkciju pazīst jau kopš bērnības.
Informācijas atlases un apstrādes procesā atšķiras:
1) selektīvā uzmanība. Katru dienu cilvēki saskaras ar milzīgu daudzumu informācijas. Kairinātāju ir ļoti daudz, un tāpēc uz visiem viņš nevar reaģēt un lielāko daļu vienkārši atmet (atsijā). Pētījumi un pieredze rāda:
cilvēkiem ir tieksme ievērot informāciju, kas saistīta ar pašreizējām vajadzībām (izsalkuma apmierināšana un vajadzība pēc salīdzinoši lētiem, materiālajam stāvoklim atbilstošiem zivju pārtikas produktiem);
cilvēkiem ir tieksme ievērot informāciju un rosinātājus, kurus viņi gaida (pircējs meklē zivju konservus un pievērš uzmanību tieši uzņēmuma reklāmai);
cilvēkiem ir tieksme ievērot to informāciju, kura krasi atšķiras no parastās informācijas (katrs jauns produkts vai dizains var pievērst uzmanību)
2) selektīvā sagrozīšana. Cilvēkiem ir tieksme salīdzināt esošo informāciju ar savu viedokli un pieredzi. Principā cilvēki bieži vien veido savu subjektīvo informācijas interpretāciju, lai tā tikai pastiprinātu jau iepriekš izveidoto viedokli, nevis pretēji.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1122123
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register