Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:448966
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Situācija    5
1.1.  Kompānija    5
1.2.  Produkts    6
1.3.  Stiprās un vājās puses    8
1.4.  Tirgus    9
1.5.  Konkurenti    9
2.  Mērķa tirgus    12
2.1.  Segmentēšana un mērķa segments    12
3.  Mērķi    13
4.  Stratēģija    14
5.  Taktika    15
5.1.  Korporatīvā identitāte    15
5.2.  Sabiedriskās attiecības    19
5.3.  Sponsorēšana    21
5.4.  Izstādes    21
5.5.  Tirdzniecības personāls    22
5.6.  Tiešā pārdošana    24
5.7.  Reklāma    26
6.  Mārketinga plāna kopsavilkums    27
6.1.  Laika plānojums    29
  Priekšlikumi un secinājumi    30
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
Extract

Ievads
Katra uzņēmēja galvenais uzdevums ir plānveida biznesa attīstība. Tā pamatā ir preču un pakalpojumu noieta apjoma palielināšana. Ceļā uz panākumiem liela nozīme ir vizuālajam izskatam. Katra detaļa – veidlapa vai iepakojums – apliecina cieņu pret patērētāju, partneri, valsts institūciju. Šajā procesā SIA “S&G” palīdz uzņēmumiem ar augstas kvalitātes poligrāfijas produkcijas nodrošināšanu. Mana darba mērķis bija izstrādāt mārketinga komunikāciju plānu SIA "S&G" piedāvātajiem reklāmas materiāliem, kā rezultātā izveidot pasākumu kompleksu, kuru uzņēmums varētu izmantot, lai palielinātu klientu skaitu, palielināt pārdošanas apjomus kā paziņot par savu uzņēmumu potenciālajiem klientiem.
Laikā, kad ir tik ļoti daudz uzņēmumu, kas nodarbojas ar vienādu vai līdzīgu produktu ražošanu un pakalpojumu sniegšanu, katram uzņēmumam ir svarīgi būt pamanītam un patērētāju apziņā ieņemt lielāko vietu, lai nākamajā reizē, kad parādīsies vajadzība pēc kādas preces vai pakalpojuma, patērētājs atcerētos tieši jūsu uzņēmumu. Tādēļ ļoti nozīmīgi ir komunicēt ne tikai ar jau esošajiem klientiem, bet arī ar potenciālajiem.
Lai sasniegtu kursa darbā izvirzīto mērķi, tiks veikti sekojoši uzdevumi:
• iepazīšanās ar uzņēmumu un tā ražotajiem reklāmas materiāliem;
• produkta stipro un vājo pušu noteikšana;
• tirgus aplūkošana;
• konkurentu noteikšana;
• SIA „S&G” mērķtirgus noteikšana;
• uzņēmuma mārketinga, mārketinga komunikāciju un no tiem izrietošo reklāmas mērķu noteikšana;
• stratēģijas un taktikas noteikšana.
Komunikāciju plāna izpildes plānotais periods ir 2006 gads.
Darbā izmantotās metodes un paņēmieni:
• statistiskās analīzes metodes;
• salīdzināšanas metodes;
• analītiskā mārketinga metode;
• aprakstošā metode;
• tabulas un grafiskās metodes.
Komunikācijas plāna izstrādei izmantotā literatūra un avoti:
• speciālā literatūra;
• Latvijas Republikas Reklāmas likums;
• valsts statistikas dati;
• periodiskie izdevumi;
• SIA „S&G” nepublicētie materiāli;
• interneta resursi;
Pēc tam savākto informāciju sakārto pēc temata un svarīguma un analizē. Analizējot izmantoju dažas tabulas un citus statistikas materiālus.

1. Situācija
1.1. Kompānija
Poligrāfijas un dizaina komercfirma SIA “S&G” tika nodibināta 1990.gadā, kas apvienoja tolaik labi pazīstamā Dekoratīvās Mākslas kombināta (DMK) grafiskās nodaļas māksliniekus.
1994.gadā, lai palielinātu konkurētspēju, saīsinātu poligrāfiskās produkcijas izgatavošanas laiku papildus grafiskam dizainam, tika nolemts izveidot savu tipogrāfiju.
Pašlaik uzņēmumā tiek nodarbināti ap 50 cilvēku. Visu pastāvēšanas laiku uzņēmums attīstās – uzlabojas ražošanas bāze, ceļas darbinieku kvalifikācija, palielinās klientu skaits. Uzņēmums strādā pēc principa: “Klientam vienmēr taisnība”.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1183499
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register