Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:450313
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Ikvienam uzņēmumam, lai tas veiksmīgi iekarotu tirgu, jārēķinās ar klientu prasībām. Turklāt intensīva konkurentu iepazīšana un novērtēšana, jaunu attīstības virzienu meklējumi, prasme izvērtēt savas darbības stiprās un vājās puses, uzrunāt atbilstošu klientu grupu un ieņemt jaunas tirgus nišas, aizvien vairāk nodarbina Latvijas uzņēmumus.
Mārketings piedāvā dažādas metodes, kas palīdz uzņēmumiem pieņemt tirgus un klientu prasībām atbilstošus lēmumus. Ir iespēja veikt dažādus pasākumus – sākot ar produktu politikas izveidi un efektīvām reklāmas kampaņām, līdz pat saprātīgai cenu politikas izstrādei.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register