Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:452272
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Ievads    3
1.  Mārketinga pasākumu komplekss    5
1.1.  Mārketinga kompleksa galvenie elementi    5
2.  Sadales kanāli un produktu pārvietošana    7
  Sadale    7
  Sadales kanālu līmeņi un veidi    7
  Sadales kanālu funkcijas un plūsmas    9
  Sadales kanālu organizēšana un darbība    11
  Lēmumu pieņemšana par sadales kanālu veidošanu    14
  Pircēju vajadzību analīze    14
  Mērķu un ierobežojumu noteikšana    14
  Kanālu galveno alternatīvu noteikšana un vērtējums    14
  Sadales kanālu vadīšana    16
  Kanālu dalībnieku atlase    16
  Kanāla dalībnieku apmācība    17
  Kanāla dalībnieku motivēšana    17
  Kanāla dalībnieku novērtēšana    17
  Kanāla sistēmas pārveidošana    18
  Preču pārvietošana    18
  Mazumtirdzniecība    19
  Mazumtirdzniecības vispārējs apraksts    19
  Mazumtirdzniecības jēdziens    20
  Mazumtirdzniecībā visplašāk sastopamie uzņēmumu veidi    20
  PKS „Straupe”    21
  Mārketinga kompleksa elementi PKS „Straupe”    22
  Sadale PKS „Straupe”    24
  Secinājumi    28
  Priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
Extract

Darbs rakstīts par sadali kā mārketinga kompleksa elementu. Šī tēma ir aktuāla no vairākiem skatu punktiem. Sadale ir viens no svarīgākajiem faktoriem mārketingā. Uzņēmums ražo preces vai pakalpojumus, ir arī potenciālie pircēji, tomēr precei vēl ir jānokļūst pie pircēja vai arī pircējam pie preces. Tādēļ ir jāizlemj, kādi būs sadales kanāli un vai tiks izmantoti starpnieki, jo tie veicina abu pušu “satikšanos”. Uzņēmuma uzdevums ir piedāvāt pircējām īsto preci īstajā laikā un vietā, un par viszemākajām izmaksām. Kādas būs šīs izmaksas ļoti daudz ir atkarīgs tieši no starpniekiem un sadales kanāliem, tādēļ lēmumu par tiem jāpieņem kontekstā ar mārketinga mērķi un stratēģiju. Tēma ir aktuāla arī pircējam, jo no sadales kanālu starpniekiem un to skaita ir atkarīga preces kvalitāte un cena.
Tēmas aktualitāti ietekmē faktors, ka šobrīd valsts un uzņēmumi ir nonākuši krīzes situācijā. Tieši šis faktors būtiski ietekmējis arī sadales kanālu dalībnieku darbību. Tiem pastāvīgi jāmeklē kompromiss starp vēlmi kvalitatīvi aplapot klientus un vēlmi paaugstināt cenas, peļņas gūšanas nolūkā. Tādēļ ir svarīgi apskatīt jautājumus, kas skar sadales darbību uzņēmumos, jo tā var nodrošināt lielākas tirgus daļas aptveršanu esošajā tirgū vai padarīt pieejamu jaunu tirgu. Sadales kanāla izvēle ir grūts jautājums, jo ražotājs nevar paredzēt potenciālo pircēju reakciju.
Darba mērķis ir izpētīt sadali kā mārketinga kompleksa elementu.
Darba mērķa sasniegšanai risināti sekojoši uzdevumi :
1.izpētīts mārketinga pasākumu komplekss,
2.izpētīti sadales kanāli un to veidi,
3.analizēta sadales kanālu darbība,
4.izvērtēta mazumtirdzniecības darbība,
5.aplūkots konkrēts uzņēmums un sadales pasākumi tajā,
6. izstrādāti priekšlikumi sadales kanālu darbības uzlabošanai. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register