Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:456030
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskais apskats par konkurenci    4
2.  SIA „Lattelecom” vispārējais raksturojums    7
2.1.  Vēsture un attīstība    7
2.2.  Piedāvātais pakalpojumu klāsts    8
2.3.  Piedāvāto pakalpojumu tarifi un cenas    10
2.4.  Pēdējo 3 gadu finansu pārskati    15
3.  SIA „Lattelecom” konkurētspējas raksturojums    18
3.1.  Uzņēmuma lielākie konkurenti    18
3.1.1.  SIA „Tele 2”    18
3.1.2.  SIA „Latvijas mobilais telefons”    20
3.1.3.  SIA „Bite Latvija”    21
3.2.  SIA „Lattelecom” konkurētspējas novērtējums salīdzinājumā ar lielākajiem konkurentiem    23
3.3.  SIA „Lattelecom” darbības veidi cīņā ar konkurentiem    26
  Secinājumi    27
  Izmantotā literatūra    28
Extract

Lai tiktu nodrošināta informācijas aprite sabiedrībā, ir nepieciešami telekomunikācijas pakalpojumi. Telefons mūsdienās ir neatņemama dzīves sastāvdaļa. Notiek nemitīga tehnoloģiju attīstība un arī sabiedrība seko visam līdzi, lai varētu sev izvēlēties piemērotāko, izdevīgāko variantu priekš saziņas. Agrāk cilvēkiem bija jasamierinās tikai ar fiksētā tālruņa līniju, savukārt šobrīd sabiedrībai tiek piedāvāti arī mobilo sakaru pakalpojumi. Kā jau zināms, mobilo sakari mūsdienu sabiedrībai ar skrejošo dzīves ritmu būtu piemērotāki, nekā fiksētais tālrunis, kuru nav iespējams pārnēsāt, tādēļ mani ieinteresēja noskaidrot, kādu lomu tad mūsdienās ieņem fiksētais tālrunis, kam par piemēru ņēmu SIA „Lattelecom”.
Šobrīd Latvijas tirgū ienāk ar vien jauni mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēji, tādēļ SIA „Lattelecom” jāprot par sevi pastāvēt, lai saglabātu savu lomu telekomunikāciju pakalpojumu sniegšanā. Savā darbā izpēti arī veicu salīdzinot SIA „Lattelecom” ar populārākajiem mobilo pakalpojumu sniedzējiem, ko cilvēki izvēlas kā alternatīvu fiksētiem telefoniem. Šobrīd Latvijas tirgū populārākie mobilo sakaru operatori ir SIA „Tele 2”, SIA „Latvijas mobilais telefons” un nesen mūsu valsts tirgū ienākušais SIA „Bite Latvija”.
Mana kursa darba mērķis ir novērtēt SIA „Lattelecom” konkurētspēju Latvijas tirgū”.
Tika izvirzīti galvenie uzdevumi:
1.Apkopot konkurētspējas novērtēšanas teorētiskos paņēmienus;
2.Veikt SIA „Lattelecom” vispārējo raksturojumu;
3.Novērtēt SIA „Lattelecom” konkurētspēju Latvijas tirgū un tās paaugstināšanas iespējas.
Darbs veidots ar salīdzināšanas metodi. Tika iekļauta arī SVID analīze, kas ļauj vieglāk izvērtēt SIA „Lattelecom” pašreizējo situāciju Latvijas telekomunikāciju tirgū.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register