Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:459870
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Аннотация    4
  Abstract    5
  Ievads    6
1.  Reklāmas jēdziens, būtība un pielietojums viesnīcu darbībā    9
2.  Viesnīcas „Konventa Sēta” vispārīgs raksturojums    14
3.  Reklāmdarbības posmi un to analīze viesnīcā „Konventa Sēta”    16
3.1.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    18
3.2.  Reklāmas veidi    22
3.3.  Reklāmas mērķauditorijas noteikšana    23
3.4.  Reklāmas teksta veidošana un noformēšana    27
3.5.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļu salīdzinošs raksturojums    35
3.6.  Reklāmas budžeta plānošana un aprēķināšana    42
3.7.  Reklāmas efektivitātes novērtēšana    46
4.  Reklāmas ietekmes paaugstināšanas iespējas viesnīcai „Konventa Sēta”    49
  Secinājumi un priekšlikumi    51
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    53
Extract

2010. gada 22. martā Tūrisma valsts attīstības aģentūra prezentēja jaunu tūrisma tēlu. Šis tēls iezīmē nākotnes virzienu, kādā tiks veidoti Latvijas tūrisma produkti, izmantojot esošos tūrisma produktus un radot tiem pievietoto vērtību. Jaunā Latvijas tūrisma tēla idejas pamatā ir izmaiņas Latvijas un citu valstu iedzīvotāju vērtību skalā, no tradicionālā patēriņa virzoties uz jauna dzīves satura meklējumiem. Veidojot Latvijas tūrisma tēla koncepciju, ir ņemts vērā fakts, ka Latvija nav un nekad nebūs masu tūrisma produkts, bet Latvijas tūrisma produktu attīstībai ir jābalstās uz piecām pamatvērtībām – kvalitāti, ilgtspējību, individualizāciju, augstu pievienoto vērtību, tūristu iesaisti un pieredzes gūšanu, kas ir Latvijas tūrisma attīstības vīzijas pamatā. Tieši tāpēc jaunā Latvijas tūrisma tēla pamatideja “Nesteidzīga atpūta Latvijā” aicina tūristus samazināt dzīves tempu, apstāties, izbaudīt nesteidzīgu, uz detaļām orientētu atpūtu, ļaut aizdomāties par būtisko dzīvē. Latvijas tūrisma tēla pamatvērtības raksturo patiesīgums, pamatīgums, vieglums un pašcieņa, kas sakņojas Latvijas dabā, kultūrā un cilvēkos. “Nesteidzīga atpūta Latvijā” mudina uzturēties ilgāk, baudīt lietas, kuru izprašanai nepieciešams laiks un miers – baudīt tēju var tikai nesteidzīgi, putna dziesmas var saklausīt tikai klusumā. Nesteidzīgais tūrisms ir alternatīva cilvēkiem, kuri ir noguruši no tradicionālā tūrisma, kas parasti aprobežojas ar atpūtu kūrortā vai maksimāli daudz tūrisma objektu apskati īsā laika sprīdi. Nesteidzīgs tūrists ir videi draudzīgs un atbildīgs ceļotājs, kas ilgāk uzturas vienā vietā, iepazīst valsts kultūru un iedzīvotāju dzīves veidu, gūst autentisku pieredzi, izturas atbildīgi pret vidi un tās daudzveidību, atklāj citu ceļotāju neiepazītus objektus. Šāds tūrists parasti ir motivēts rekomendēt arī citiem apmeklēt valsti, tādējādi nodrošinot efektīvu un modernu mārketingu. Galvenais mērķis, ieviešot jauno Latvijas tūrisma tēla koncepciju, ir palielināt tūristu uzturēšanās ilgumu Latvijā, veicināt tūrisma nozares īpatsvara pieaugumu valsts iekšzemes kopproduktā, veicināt vietējā tūrisma attīstību un reģionālo tūrisma produktu eksporta izaugsmi. Turpmāk Latvijas tūrisma tēls kalpos kā vienojoša ideja un kopīgs elements publiskā un privātā sektora mārketinga un produktu veidošanas aktivitātēm, lai sekmētu vienotu nozares komunikāciju Latvijas tūrisma mērķa tirgos.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1233091
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register