Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:461802
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  SIA „Lattelecom” vēsture, struktūra, mērķi un stratēģijas    6
1.1.  Vēsture    6
1.2.  SIA „Lattelecom” īpašuma struktūra    7
1.3.  SIA „Lattelecom” grupas uzņēmumi    7
1.3.1.  Lattelecom BPO    7
1.3.2.  Lattelecom Technology    8
1.3.3.  BDA    8
1.3.4.  Citrus Solutions    8
1.4.  Uzņēmuma mērķi un stratēģijas    8
2.  Lattelecom piedāvātie pakalpojumi    10
2.1.  Privātpersonām    10
2.2.  Uzņēmējiem    10
2.3.  Virszemes televīzija    11
2.3.1.  Par Virszemes televīziju    11
2.3.2.  Virszemes televīzijas priekšrocības un trūkumi    11
2.3.3.  Virszemes televīzijas izmaksas    12
2.3.4.  Pakalpojuma „Virszemes televīzija” mērķa auditorija    13
3.  Sabiedriskās domas veidošana un attīstīšana    14
3.1.  Sabiedriskās domas būtība    14
3.2.  Sabiedriskās domas veidošanas mērķi un stratēģijas    14
3.3.  Sabiedriskās domas veidošanas metodes    16
3.4.  Sabiedriskās domas priekšrocības un trūkumi    16
4.  Sabiedriskās domas veidošana un attīstīšana SIA „Lattelecom”    18
4.1.  Uzņēmuma zīmola maiņa    18
4.2.  Lattelecom grupas uzņēmumu zīmoli    19
4.3.  Lattelecom pakalpojuma „Virszemes televīzija” sabiedriskā doma    20
4.4.  SIA „Lattelecom” tēla veidošana    21
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Bibliogrāfiskais saraksts    23
Extract

Ievads
Latvijas sabiedrība kopumā ir ļoti dažāda, jo katrs cilvēks ir individualitāte – ar savām domām un uzskatiem -, tāpēc katram uzņēmumam sabiedriskās domas veidošanas un attīstīšanas pasākumi ir smags pārbaudījums. Šajā gadā arī SIA „Lattelecom” uzsāka kampaņu, kuras mērķis ir informēt cilvēkus par šī uzņēmuma piedāvātajiem pakalpojumiem.
Darba mērķis ir izpētīt sabiedriskās domas veidošanas paņēmienus, kurus izmanto SIA „Lattelecom”, lai popularizētu savus pakalpojumus un pozicionētu tos kā inovācijas.
• Apzināt SIA „Lattelecom” mērķus un stratēģijas;
• Iepazīties ar SIA „Lattelecom” piedāvātajiem pakalpojumiem;
• Izpētīt sabiedriskās domas veidošanas un attīstīšanas priekšrocības un trūkumus, mērķus un metodes;
• Izpētīt kādus paņēmienus izmanto SIA „Lattelecom”, lai veidotu sabiedrisko domu par uzņēmumu un tā sniegtajiem pakalpojumiem.
Darbā tiks izmantotas gan teorētiskās, gan empīriskās metodes, ar kuru palīdzību tiks izdarīti secinājumi par SIA „Lattelecom” sabiedriskās domas veidošanas pasākumiem gan apkopojot statistikas datus, gan paša uzņēmuma sniegto informāciju.
Tiks apkopota teorētiska informācija, lai izprasu sabiedriskās domas veidošanas būtību. Tas ļautu izdarīt secinājums par to cik efektīvi SIA „Lattelecom” to izmanto praksē.
Rakstot šo darbu, plānoju izmantot mārketinga teorijas literatūru, kā arī interneta resursus, kur, balstoties uz SIA „Lattelecom” sniegto informāciju, tiks izdarīti secinājumi par šo uzņēmumu un tā sniegtajiem pakalpojumiem.

1. SIA „Lattelecom” vēsture, struktūra, mērķi un stratēģijas
Lattelecom ir lielākais elektronisko pakalpojumu sniedzējs Latvijā. SIA Lattelecom ir dibināta 1994.gadā. Uzņēmums piedāvā integrētus elektronisko sakaru un IT pakalpojumus, sniedz telekomunikāciju, tīklu projektēšanas un izbūves pakalpojumus. Lattelecom nodrošina arī datu pārraides un IT infrastruktūras risinājumus, interneta un kontaktu centra pakalpojumus, kā arī biznesa procesu ārpakalpojumus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register