Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:463261
 
Evaluation:
Published: 02.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmums „Timbark”    4
2.  „Kubuš” produkcija un mērķauditorija    6
3.  Konkurenti Latvijas tirgū un cenu politika    7
4.  Reklāmas kampaņas mērķi un uzdevumi    8
4.1.  Kampaņas kalendārais plāns    8
4.2.  Kampaņas realizācija    9
4.3.  Kampaņas galvenie fakti    9
4.4.  Balvas    9
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    11
Extract

4.4. Balvas
Akcijas laikā sakrājot noteiktu punktu skaitu, dalībnieks tos var iemainīt pret vērtīgām balvām, iepriekš kodus reģistrējot www.kubus.lv mājas lapā. Tā, piemēram, sakrājot 15 kodus, tos var iemainīt pret kubuš lukturīti, sakrājot 20 kodus, savā īpašumā iegūt kubuš telti, 25 kodi – kompass, 30 kodi – kubuš jostas somiņa, 35 kodi – kubuš rācijas, bet sakrājot 45 kodus, tos var iemainīt pret „PlayStation Portable” spēļu konsoli un sakrājot 50 kodus - „PlayStation 3” spēļu konsoli.
Galvenā balva, kuru izlozēs akcijas noslēgumā 2012. gada 1. septembrī, būs ģimenes ceļojums uz Disnejlendu Parīzē.

Secinājumi
Par to vai reklāmas kampaņa būs bijusi efektīva, varēs spriest tikai pēc kampaņas beigām. Šobrīd varam tikai prognozēt, ka patērētājiem, galvenokārt bērnu auditorijai un viņu vecākiem varētu patikt spilgtās reklāmas, krāsainās sulas, to bagātīgā garšas buķete un to vērtīgais sastāvs. Bērni, kā arī ņemot par pamatu pagājušās kampaņas atsauksmi no pieaugušajiem, kas atrodamas interneta, augsti ir novērtējuši interneta spēli „Kubuš un Noslēpumu grāmata”, kuru noteikti pastiprināti spēlēs arī šajā kampaņā. No ekonomiskās efektivitātes puses autoram ir grūti novērtēt, šajā darbā nav izskatītas ar kampaņu saistītās izmaksas, taču jebkurā gadījumā, šo efektivitāti arī var noteikt tikai pēc kampaņas noslēguma. Ņemot vērā to, ka kampaņa norisinās vasaras karstākajos mēnešos, patērētāji ar prieku veldzēsies veselīgajos, atspirdzinošajos un vienmēr svaigajos dzērienos, kuru prieku papildinās iespēja laimēt kādu no balvām.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1331111
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register