Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:470448
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.06.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Tūrisma mārketinga stratēģijas attīstīšana un īstenošana.
Lai īstenotu tūrisma mārketinga stratēģiju, uzmanība ir jāpievērš diviem svarīgiem jautājumiem „kur mēs vēlamies, lai nonāktu tūrisms?” un „kā mēs varam tur nokļūt?”. Respektīvi, kad ir veikta tirgus izpēte un resursu analīze, nepieciešams saplānot pieejamo resursu pielietošanu, lai tiktu sasniegti tūrisma stratēģijā izvirzītie mērķi.
Tūrisma mārketinga stratēģijas attīstīšanas un īstenošanas galvenā būtība ir savienot tūrisma menedžmenta lēmumus attiecībā uz to mērķiem, mērķa tirgiem un mārketinga MIX programmām, savienojoties ar līdzekļu organizēšanu un atbildību sadali realizējot īpašas mārketinga aktivitātes. Tūrisma uzņēmumam jādefinē mērķa klienta segments, kuru var segmentēt pēc produkta beigu lietotājiem (tūristiem), starpniekiem (tūroperatoriem un tūrisma aģentiem) vai tūrisma pakalpojumu piegādātājiem (naktsmītnēm un transporta uzņēmumiem).

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register