Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:473103
 
Evaluation:
Published: 04.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Integrētā mārketinga komunikācija    5
1.1.  Komunikācijas procesa būtība    5
1.2.  Mārketinga komunikācija un tās veidi    7
1.3.  Uzņēmuma integrētās mārketinga komunikācijas būtība un elementi    9
1.3.1.  Tēla veidošanas komunikācija    11
1.3.2.  Uzņēmuma tēla reklāma    11
1.3.3.  Sabiedriskās attiecības un sponsorēšana    12
1.4.  Integrētās mārketinga komunikācijas plānošana, veidošana un efektivitātes noteikšana    12
2.  Integrētā mārketinga komunikācija izklaides un atpūtas centrā „Klondaika”    14
2.1.  Izklaides un atpūtas centra raksturojums    14
2.2.  Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums izklaides un atpūtas centra darbībā    15
2.2.1.  Tēla reklāma    15
2.2.2.  Sabiedrisko attiecību veidošana    17
3.  Izklaides un atpūtas centra „Klondaika” integrētās mārketinga komunikācijas komunikatīvās efektivitātes novērtējums    20
3.1.  Pētījuma metode – aptauja    20
3.2.  Pētījuma rezultātu analīze    21
3.  10. att. Izklaides un atpūtas centru raksturojošie apgalvojumi    29
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    32
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    33
  Pielikumi    34
Extract

Pastāvot sīvai konkurencei, ikviens tirgus dalībnieks, izmantojot visdažādākās mārketinga aktivitātes, cenšas piesaistīt un noturēt pēc iespējas lielāku klientu loku. Mūsdienu tirgus ekonomikas apstākļos, lai panāktu veiksmīgu uzņēmuma funkcionēšanu un mērķu izpildi, kā arī apmierinātu sabiedrības vajadzības, jāpievērš pastiprināta uzmanība produktu izstrādes, cenu veidošanas, sadales un preču noieta procesu plānošanai un realizācijai.
Mārketingam ir divi pamatuzdevumi. Pirmais – detalizēti, rūpīgi un vispusīgi analizēt pircēju vajadzības, lai atbilstīgi konstatējamam adaptētu esošos vai radītu jaunus produktus. Otrais – aktīvi veidot pieprasījumu, veicinot, stimulējot produktu noietu, tā apjomu pieaugumu un uzņēmuma rentabilitātes paaugstināšanu. [6., 201.lpp]
Tomēr mārketinga pamatuzdevumu izpilde nav iedomājama bez visu pušu – klientu, piegādātāju, citu sabiedrības grupu, sadarbības un veiksmīgas iesaistīšanās informācijas apmaiņas procesa norisēs, tāpēc nākamajās apakšnodaļās autore pievērsīsies komunikācijas procesa būtībai un atsevišķu mārketinga komunikācijas veidu izpētei, pakāpeniski nonākot līdz integrētās mārketinga komunikācijas kompleksa izveides principiem.
1.1. Komunikācijas procesa būtība

Komunikācija ir sazināšanās, informācijas pārraide, domu, priekšstatu u.c. apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības laikā. [6., 201.lpp]
Kā jau iepriekš minēts komunikācijas norisē svarīga ir informācijas apmaiņa. Procesā jāpiedalās vismaz diviem dalībniekiem, kuri savā starpā apmainās ar informāciju, piedalās dialogā.
Komunikācija rada sadarbību, bet sadarbība – komunikāciju. [6., 202.lpp]

Kopumā komunikācijas process sastāv no četriem elementiem. Tie ir:
sūtītājs – persona, kas vāc informāciju un nodod to tālāk;
informācija – vēstījums, kas kodēts ar simbolu palīdzību;
kanāls – informācijas nodošanas līdzeklis;
saņēmējs – persona, kurai domāta informācija un kura to interpretē.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1116095
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register