Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:473750
 
Evaluation:
Published: 24.04.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas paņēmieni, interneta reklāma, e-komercija    4
1.1.  Reklāma un interneta reklāma    4
1.1.1.  Reklāmas veidi    4
1.1.2.  Reklāmas paņēmieni    5
1.1.3.  Reklāma Internetā un tās priekšrocības.    7
1.2.  Internets un tā iespējas    10
1.2.1.  E-komercija un e-komercija sociālajos tīklos    10
1.2.2.  Mājas lapa kā reklāmas instruments    13
2.  „Simple Bike Store” reklāmas analīzes rezultāti    17
2.1.  Pētījuma objekta un metožu raksturojums    17
2.2  Par veikalu „Simple Bike Store”    18
2.3.  Pētījuma rezultāti    18
2.3.1.  Mājas lapas kā reklāmas instrumenta analīze    19
2.3.2.  „Simple Bike Store” „Facebook.com” lapas analīze    23
2.3.3.  „Simple Bike Store” „Twitter.com” konta analīze    25
2.4.  Rezultātu interpretācija    28
2.4.1.  Reklāmas instrumentu – mājas lapas un sociālo tīklu – vizuālā noformējuma interpretācija    28
2.4.2.  Reklāmas instrumentu – mājas lapas un sociālo tīklu – sniegtās informācijas interpretācija    30
2.4.3.  Kopsavilkums    32
3.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    33
4.  Pielikumi    35
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
Veicot pētījumu „SIA „Baltic Bicycle Distribution” veikala „Simple Bike Store” reklāmas analīze mājas lapā un sociālajos tīklos” un izanalizējot teorētisko literatūru par tēmu, ir izdarīti vairāki secinājumi:
1. Teorijā pastāv ļoti daudzi reklāmas paņēmieni, taču biežāk izmantotie un efektīvākie ir: atkārtošana, apgalvojums, asociāciju veidošana, sekošana vairākumam, pārdošanas veicināšana, USP, pirms un pēc, sell the extreme, slavenību izmantošana reklāmā, salīdzināšana, jaunumu izmantošana reklāmā un cilvēku faktors.
2. Interneta reklāmai ir vairākas priekšrocības, taču svarīgās no tām ir zemās izmaksas, operativitāte un lielais informācijas apjoms potenciālajiem klientiem.
3. Mūsdienās interneta reklāma ir kļuvusi par vienu no straujāk augošajiem produktu un pakalpojumu reklamēšanas veidiem.
4. Pēdējo gadu laikā sociālo tīklu lietošana ir palielinājusies, un lielu popularitāti tie ir ieguvuši tieši e-komercijā, turklāt tie paver plašas reklāmas iespējas.
5. Par pamatu teorētiskajai daļai galvenokārt tika izmantotas D. Patena un E. Turbana grāmatas.
6. Pētījuma rezultātā noskaidrojās, ka mājas lapas un sociālo tīklu vizuālais noformējums un informācija ir savā starpā saskaņoti un veido kopīgu stilu.
7. „Simple Bike Store” mājas lapā izmanto salīdzinoši maz reklāmas paņēmienus (apgalvojumu, salīdzināšanu, USP), atšķirībā no sociālajiem tīkliem, kuros tiek izmantoti ļoti daudzi reklāmas paņēmieni: sekošana vairākumam, apgalvojums, USP, humors, sell the extreme, cilvēku faktors, pirms un pēc, kā arī pārdošanas veicināšana un jaunumu izmantošana reklāmā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1347959
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register