Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
Mārketinga pētījuma metodes
File size:
204 KB
ID number:

474881

 
Evaluation:
Published: 29.04.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Produkta apraksts – eko kosmētika no „Attirance”    4
2.  Mārketinga pētījuma metodes teorētiskais apraksts    5
2.1.  Prāta vētra    5
2.2.  Anketēšana    6
3.  Praktiskais mārketinga metožu pielietojums    6
3.1.  Prāta vētra    7
3.2.  Anketēšana    7
  Nobeigums un secinājumi    9
  Izmantotie literatūras avoti    10
Extract

Nobeigums un secinājumi
Abas pētīšanas metodes ir noderīgas Attirance jauna produkta vai pakalpojuma ieviešanā vai jau esošās produkcijas uzlabošanā.
Pirmā izvēlētā metode ir prāta vētra. Prāta vētras galvenā ideja ir ideju ģenerēšanas metode. Tās mērķis ir ģenerēt pēc iespējas vairāk jaunu ideju, stimulējot radošo domāšanu. Izmantojot prāta vētru, ir ļoti liela iespēja ka tā būs neveiksmīga, tāpēc var būt vajadzīgas vairākas prāta vētras, lai iegūtu īsto ideju.
Otra izvēlētā metode ir anketēšana. Tā ir domāta, lai iegūtu sabiedrības viedokli kopumā. Anketēšana tiek izmantota, jo tas ir viegls un lēts pētījuma veids. Šīs metodes datus ir viegli apstrādāt. Anketā būtu jautāts viedoklis par prāta vētrā ģenerētajām idejām. Tas būtu veids, kā pārliecināties, ka radītās idejas ir veiksmīgi īstenojamas un ka tas tiešām palielinās pārdošanas apjomus.
Secinājumi:
1. Attirance ir eko kosmētikas ražotājs Latvijā, kas patreiz vēl nav ieguvis lielu popularitāti vietējā tirgū.
2. Prāta vētra ir laba jaunu ideju ģenerēšanas metode. To var izmantot uzņēmumi, lai iegūtu unikālas idejas, kā padarīt tos atpazīstamākus.
3. Anketēšana ir visbiežāk izmantojamā metode, kas ir arī samērā lēta. Tā noder vispārēja sabiedrības viedokļa iegūšanai.
4. Abas metodes kopā var labi izmantot iegūstot iedejas jaunu produktu, pakalpojumu vai mainīt esošo produkciju, un pārbaudīt vai šīs idejas būs veiksmīgas realitātē.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register