Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:475439
 
Evaluation:
Published: 13.09.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Integrētā mārketinga komunikācija    4
1.1.  Sastāvdaļas    6
2.  Tiešā pārdošana    7
2.1.  Preču katalogs    9
3.  Kompānija „AVON”    11
4.  Pētījuma gaitas apraksts    15
4.1.  Anketēšanas rezultāti    17
4.2.  Novērošanas rezultāti    21
5.  Pētījumā iegūto datu analīze    23
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Izmantotā literatūra un avoti    28
  Pielikumi    29
Extract

Secinājumi
1. Anketēšanas rezultāti apstiprina, ka AVON ir vadošā tiešās tirdzniecības skaistumkopšanas kompānija Latvijā.
2. Noteicošais faktors skaistumkopšanas tiešās tirdzniecības kompāniju izvēlē ir pazīstami konsultanti, kuri strādā šajā jomā.
3. Anketēšanas rezultāti liecina, ka AVON konsultanti ne vienmēr ir zinoši un palīdz produktu izvēlē un iegādē.
4. Kataloga dizainam ir būtiska nozīme, jo arī tas savā būtībā ir elements, kas pārdod.
5. AVON klientus apmierina kataloga dizaini, un lielākoties apmierina arī produktu kvalitāte un to klāsts.
6. Novērojuma rezultāti liecina, ka vasaras katalogs maz piesaista uzmanību ar savu dizainu un produktu izkārtojumu.
7. Izvēloties produktus, sievietes vēlas notestēt paraugus, pirms veikt iegādi.
8. Novērojums atspoguļo, ka patērētājiem ir svarīgi, lai produkti būtu sakārtoti un nebūtu haotiski izvietoti.
9. Sievietēm rūp, ka skaistumkopšanas kompānijas iesaistās sociāli nozīmīgās kampaņās.

Priekšlikumi
1. Lai saglabātu savas līderpozīcijas Latvijā starp skaistumkopšanas kompānijām Latvijā, AVON jāturpina tirgus paplašināšanās, apmācot konsultantus, uzlabojot kvalitāti un piedāvājot atšķirīgus produktus no konkurentiem,
2. Lai piesaistītu vairāk klientu, kompānijām jāapmāca savi konsultanti, kuri palīdz veikt pirkumu.
3. Lai klientiem būtu vieglāk iepirkties ar preču kataloga palīdzību, ir nepieciešami zinošāki un pārdod spējīgāki konsultanti.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,77 €
Work pack Nr. 1245205
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register