Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:477813
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Nostrādājot pamatpraksi uzņēmumā „Harvil serviss” jāsecina, ka pārdošanas process tiek organizēts ļoti labi.
Uzņēmums pārdod un meža un dārza tehniku, kā arī izgatavo augstspiediena hidrotehniku.
Mērķgrupa ir vīrieši, kas vecāki par 25 gadiem, jo bieži vien, ja pat tehnikas lietotājs ir gados jaunāks vīrietis, tad viņam līdzi ir tēvs vai vectēvs, kuram ir lielāk pieredze dārza un meža darbos. Nereti arī viņi ir tie, kas pieņem lēmumu par attiecīgās tehnikas iegādi.
Pārdošanas organizatoriskā struktūra sastāv no 6 posmiem, kas ir: klients; pārdevējs uzrunā klientu; klients izsaka savas vēlmes; pārdevējs parāda attiecīgo preci; klients izdara lēmumu; klients iegādājas preci.
Pārdevējam ir jāveic 4 darba uzdevumi, lai klients iegādātos preci, bet galvenokārt viņam ir jārada labs iespaids par uzņēmumu, jo, ja tiks radīts iespaids, ka darbinieki ir profesionāli un laipni, atsaucīgi, ja pārdodamā prece ir kvalitatīva, tad pastāv liela iespējamība, ka klients veikalā atgriezīsies arī otrreiz.
Pārdošanas plāni netiek noteikti, jo ir grūti paredzēt cik un kāda veida tehnika tiks pirkta. Ietirgotās tehnikas apjoms lielā mērā ir atkarīgs no sezonas un laikapstākļiem.
Darbībā tiek izmantots AIDA pārdošanas modelis, kur pārdevējs uzņemas vadību un uzklausot pircēja vēlmes piedāvā attiecīgo preci. Šis modelis nestrādā pilnvērtīgi, jo pircēji paši stāsta par to, ko vēlās un jūtas ļoti brīvi kontaktējoties ar pārdevēju.
Pārdevēji ir ļoti kompetenti savā jomā un ļoti labi pārzina visu, kas saistīts ar meža un dārza tehniku. Iespējams, pārdevējiem tik labi neveiktos, ja viņi strādātu Rīgā vai kādā citā lielākā pilsētā, kur cilvēki ir noslēgtāki, jo tad parādītos to zināšanu trūkums attiecībā uz pircēja lēmuma pieņemšanas posmiem un pārdošanas modeļa AIDA izmantošanu.
Uzņēmumam nav mārketinga stratēģijas un tas netiek reklamēts, taču strādā ar peļņu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,27 €
Work pack Nr. 1332851
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register