Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:478121
 
Evaluation:
Published: 15.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Mārketinga tiešās ietekmes ārējās vides faktori ir šādi:
1) piegādātāji – uzņēmumi, kuri produktu ražošanu vai citas darbības veidus apgādā ar nepieciešamajiem resursiem – izejvielām, iekārtu, elektroenerģiju, kurināmo u.c. Piegādes efektivitāte lielā mērā atkarīga no tā, cik sekmīgi uzņēmums lieto mārketinga principus, dibinot attiecības ar piegādātājiem. Katram uzņēmumam ir jānodarbojas ar savu piegādātāju darbības prognozēšanu, analizējot to maksātspēju, cenas, streiku iespēju un citus jautājumus.
2) starpnieki – uzņēmumi, kuri nodrošina produktu pārvešanu, virzīšanu, sadali un pārdošanu tirgū. Tiem pieskaitāmi vairumtirgotāji un mazumtirgotāji, transporta un noliktavu organizācijas, bankas u.c. Viena no mārketinga starpnieku funkcijām ir palīdzēt uzņēmumiem atrast pircējus to ražotajiem produktiem. Šo funkciju veic aģenti, kuri saņem noteiktu komisijas naudu par katru izdevīgi noslēgtu preču piegādes līgumu. Starpnieki daudzus pakalpojumus pircējiem nodrošina daudz lētāk, nekā to izdarītu pats uzņēmums. Vēl viena funkcija ir produktu fiziskas virzīšana no ražotājiem pie patērētājiem – produktu izvietošana noliktavās, to uzglabāšana, transportēšana. Kā trešā funkcija ir nodrošināt pircējus ar nepieciešamo informāciju. Daudzi starpnieki specializējas arī finansu pakalpojumu sniegšanā.
3) patērētāji – produkta pircēji, lietotāji, kuru vajadzības un pieprasījumu uzņēmumi cenšas apmierināt, izmantojot mārketinga darbības. Pastāv 5 pircēja tirgus tipi – patēriņa tirgus, biznesa tirgus, starpnieku tirgus, budžeta organizāciju tirgus, starptautiskais tirgus. Katram uzņēmuma ir jānosaka savs mērķtirgus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1332299
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register