Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:479480
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmedevēji iegulda lielus līdzekļus psiholoģiskiem pētījumiem. Kā ir teicis vienas reklāmas aģentūtas pārstāvis:” Ja tu vēlies iekļūt cilvēku makos, vispirms tev ir jāiekļūst viņu dzīvēs”. Tādējādi iespējams reklāmdevēji ir tieši tie, kas izprot jēdziena alkoholisms nozīmi vislabāk par visiem citiem. Un tie izmanto šīs zināšanas, lai turētu cilvēkus noliegumā.
Narkomāna ticība tam, ka narkotiskā viela ir tā draugs vai mīļākais tiek pastāvīgi pastiprināts ar reklāmām. Alkohola reklāmās pudele tiek dažreiz attēlota kā draugs vai ģimenes loceklis. „Paņem mūsu ģimeni pie sevis uz brīvdienām” – vēsta Michelob reklāma, kurā pudeles ir ietērptas Santa Klausa apgērbā. Cita reklāma attēlo šņabi kā „Perfektu vasaras viesi”.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register