Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:480609
 
Evaluation:
Published: 27.08.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Biznesa plāna kopsavilkums    3
  Biznesa mērķis    3
  Komercdarbības juridiskā forma    3
  Darbības pamatvirzieni    3
  Vieta tirgū    3
  Īss projekta apraksts    3
  Vispārēja informācija par uzņēmumu    4
  Juridiskā informācija    4
  Uzņēmuma darbības raksturojums    4
  Atbildību/pienākumu sadale, darbinieku uzskaitījums    4
  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    5
  Komercdarbības mērķi un biznesa idejas dzīvotspējas pamatojums    5
  Iekšējās un ārējās vides jeb SVID (SWOT) analīze    6
  Uzņēmuma SVID analīze apkopota tabulā    6
  Vadība    7
  Organizatoriskā struktūra    7
  Informācija par vadību    7
  Nozares izpēte    8
  Nozares pamatrādītāji    8
  Tendences pārtikas nozarē    9
  Nozares eksporta potenciāls    9
  Konkurence    10
  Tirgus piesātinātības līmenis    10
  Nozīmīgākie konkurenti    10
  Priekšrocības un trūkumi    11
  Iekļūšanas barjeras    12
  Produkta pakalpojuma raksturojums    13
  Produktu īpašības, kvalitāte un nozīmīgums    13
  Mērķauditorijas raksturojums    13
  Nākotnē plānotais produktu portfelis    13
  Mārketinga plāns    14
  Noieta tirgus raksturojums    14
  Uzņēmuma tirgus daļa    14
  Uzņēmuma konkurētspēja    14
  Cenu veidošanas politika    14
  Atlaižu politika    14
  Pakalpojuma sniegšanas vieta    15
  Reklāma un akcijas    15
  Finanšu plāns    17
  Risku raksturojums    19
  Biznesa riski    19
  Nozares riski    19
  Konkurence    19
  Pielikums    20
Extract

Mārketinga plāns
Noieta tirgus raksturojums
Uzņēmums sākotnēji darbosies vietējā tirgū, uzņēmuma veiksmīgas darbības rezultātā uzņēmums paplašinās savu darbību, atverot tradicionālos veikalus arī kaimiņpilsētās, kā arī izveidojot interneta veikalu.
Noieta tirgus potenciāls saskatāms biznesa idejas novitātē, kas ir ekoloģiskas Latvijas produkcijas tirdzniecība, un sabiedrības dzīves tendencē ievērot aizvien veselīgāku dzīvesveidu.
Uzņēmuma tirgus daļa
Uzņēmuma plānotā tirgus daļa vietējā Ventspils tirgū varētu sastādīt 5% .
Uzņēmuma konkurētspēja
Uzņēmuma konkurētspēja tiek pamatota ar šādiem faktoriem:
1. mūsdienu sabiedrībā aizvien lielāku nozīmi iegūst jēdziens “veselīgs dzīvesveids”, “eko”, kas plašai sabiedrības daļai liek aizdomāties par to, kā dzīvot veselīgāk, kā padarīt savu uzturu ekoloģiskāku, patērētāji aizvien vairāk pievērš uzmanību produkta sastāvam un izcelsmei. Mūsu uzņēmums piedāvā ekoloģisku un kvalitatīvu produkciju, kas ir konkurētspējīga daudzo un dažādo ģenētiski modificēto, ķīmiski apstrādāto pārtikas produktu vidū;
2. uzņēmuma darbības realizācijas vieta atrodas Ventspils pilsētas centrā uz vienas no galvenajām tirdzniecības ielām (Kuldīgas iela), kas daudziem patērētājiem ir izdevīgāka nekā uzņēmuma galvenā konkurenta Ventspils tirgus atrašanās vieta;
3. uzņēmuma darba laiks ir elastīgāks un izdevīgāks lielai daļai patērētāju, salīdzinot ar Ventspils tirgus darba laiku;
4. šāda veida uzņēmums ir pirmais Ventspilī un apkārtnē, uzņēmums var kļūt par lokālo un reģionālo vadošo uzņēmumu šajā specializētajā biznesa jomā, kā arī kļūt atpazīstams valsts līmenī.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register