Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:481168
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

1. SIA ‘’CITY SCREEN’’ IEKŠĒJĀ VIDE
Uzņēmuma iekšējo vidi veido tā darbinieki, katra uzņēmuma iekšējā vide ir ārējās vides miniatūras modelis. Uzņēmuma iekšējās vides sakārtotība ir ļoti svarīga turpmākai veiksmīgai attīstībai. Lai uzņēmums veiksmīgi attīstītos ir ļoti svarīga praktiski veidota komanda, kā arī ir svarīga uzņēmuma reputācija.
‘’City Screen’’ vēsturiskā attīstība: Uzņēmums darbojas aptuveni tikai gadu, tāpēc tam nav plaša vēsturiskās attīstības. Viss sākas ar ideju par LED displeju ekrānu attīstību reklāmas tirgū, jo tā ir jaunu niša, inovācija Latvijas tirgū, kuru ir iespējams uzņēmumam aizpildīt. Tā uzņēmums uzsāka savu darbību, ar nelielu, bet pietiekamo finansiālo resursu, un pamatdarbiniekiem.
1.1. ‘’City Screen’’ darbība
Uzņēmums ‘’City Screen” nodarbojas ar reklāmas vietas meklēšanu un pārdošanu tālāk citiem uzņēmumiem.
City Screen tika dibināts jo reklāma un ar to saistošās funkcijas ir aktuāla lieta un jauna tendence, bez kuras uzņēmumiem ir grūti konkurēt savā starpa un lai aizpildītu šo nišu tika dibināts šis ‘’City Screen’’ uzņēmums.
Uzņēmuma pašreizējais mērķis ir darboties jaunajā tirgus segmentā, kur jaunais produkts ir reklāmas publicēšana uz LED displeju ekrāniem. LED ekrāni sastāv no diodēm, kas ir elektronu lampas, mūsdienās ar jēdzienu diode parasti saprot pusvadītāju ierīces. Šādiem izstrādājumiem ir liels pieprasījums reklāmas industrijā, lai izgaismotu apjomīgus burtus, vitrīnas.
Viena no jaunāko tehnoloģiju vērtībām ir tā, ka ļoti viegli iespējams pārvarēt ierastos stereotipus un grūtības. Izvietojot reklāmu uz gaismas diožu ekrāniem, jebkurā laikā var mainīt reklāmas translācijas grafiku vai arī koriģēt video rullīšus un tekstus. Ekrānu attēlu kvalitāte neatpaliek no televīzijas, bet to translācijas izmaksas ir daudz zemākas, nekā televīzijā. Zināms, ka 90 procentu informācijas tiek uztvertas ar vizuālo kontaktu. Cilvēka acis nepārtraukti meklē ko jaunu. Statisks attēls spēj pievērst uzmanību ne ilgāk kā 2 sekundes, bet dinamisks - 13 sekundes! Tieši tāpēc dinamisks, spilgts, krāsains un atmiņā paliekošs reklāmas sižets noteikti nokļūst gājēju, transporta vadītāju, pasažieru un pircēju uzmanības lokā. Tādā veidā ekrāna animācija nodrošina pilnvērtīgāku uztveri, nekā tradicionālā vides reklāma. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register