Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:481981
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Psihiskie procesi ir cilvēka iekšējā aktivitāte, kas ir visciešākajā saistībā ar tā uzvedību. Par uzvedību psiholoģijā sauc cilvēka ārējo aktivitāti, ko var vērot no malas.
Patērētāju uzvedība tirgū – ir lietišķā zinātnes nozare, kas pēta cilvēka uzvedību tirgū kā patērētāju – preču un pakalpojumu patērēšanu personiskajām vajadzībām.
Šīs definīcijas kontekstā preču un pakalpojumu patērēšana ir process, kurš ietver preču un pakalpojumu
• izvēli,
• pirkšanu,
• izmantošanu,
• uzturēšanu,
• remontu un
• pārvaldīšanu.
Patērētāji ir visi indivīdi un mājsaimniecības, kas iegūst preces un pakalpojumus personisko vajadzību apmierināšanai. Ļoti svarīgi zināt , kā un kad pircējs sāk rādīt interesi par kādu preci , kādi faktori ietekmē viņas izvēli , kā vērst viņa vēlmi uz konkrētas preces pirkšanu .1
Patērētāju uzvedība locekļu dažu grupu klasifikāciju nosaka ne tikai to mērķi pievienoties šai grupai, bet subjektīvs vērtības iesaistītas šajā darbā. 2
Patērētāju uzvedības principi.
1. Patērētājs ir neatkarīgs
2. Patērētāju uzvedība un motivācija tiek izprastas ar pētījumu palīdzību
3. Patērētāju uzvedība padodas ietekmei
4. Patērētāju uzvedība sociāli likumīga
Patērētāju uzvedības faktori
• ienākumi
• motivācija
• zināšanu līmenis
• aizraušana
• dzīves stils
• demogrāfiski raksturojumi
Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi.

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register