Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Patstāvīgais darbs. Vizuālās reklāmas pamati-
Patstāvīgais darbs. Vizuālās reklāmas pamati
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 3 | |
Ievads | 4 | |
1. | Reklāma | 5 |
1.1. | Reklāmas iedalījums | 5 |
1.2. | Reklāmas līdzekļi un to izplatīšanas veidi | 7 |
1.2.1. | Iespiestā reklāma | 7 |
2. | Reklāmas psiholoģija | 9 |
2.1. | Motīvu psiholoģiskā ietekme reklāmā | 9 |
2.2. | Reklāmas līdzekļu noformēšanas psiholoģiskā ietekme | 10 |
3. | Reklāmas vizuālā noformējuma uztvere | 11 |
3.1. | Krāsa | 11 |
3.1.1. | Krāsu nozīme reklāmā | 13 |
3.1.2. | Harmonija krāsu salikumos | 13 |
3.1.3. | Krāsu psiholoģiskā ietekme reklāmā | 15 |
3.2. | Teksts | 18 |
3.2.1. | Reklāmas teksta uztvere | 19 |
3.2.2. | Reklāmas teksta veidošana | 19 |
3.2.3. | Burtu izvēle reklāmas tekstā | 21 |
3.3. | Kompozīcija | 22 |
3.3.1. | Kompozīcijas iedalījums | 22 |
3.3.2. | Lapas dalījums proporcijās | 23 |
3.4. | Logotips | 23 |
3.5. | Fotogrāfija | 24 |
3.6. | Līnijas un to radītā izteiksme | 25 |
4. | Reklāmu analīze | 26 |
4.1. | Pirmās reklāmas analīze | 27 |
4.2. | Otrās reklāmas analīze | 28 |
4.3. | Trešās reklāmas analīze | 29 |
Secinājumi | 31 | |
Izmantotā literatūra | 33 | |
Pielikumi | 34 |
Secinājumi
Kvalitatīvas reklāmas izveide nav vienkāršs un ātri paveicams darbs. Elementi, ko izmanto reklāmā ir tik dažādi, un to ietekme uz cilvēkiem tāpat.
Lai sasniegtu savu mērķi, man bija jāiepazīstas ar teorētiskajiem materiāliem un jāizanalizē pieejamā informācija par tekstu, objektu, krāsu, kompozīcijas ietekmi uz patērētājiem un jāizveido trīs efektīvas reklāmas, izmantojot pavisam atšķirīgus noformējumus. Izvirzītie mērķi tika veiksmīgi sasniegti, jo kursa darba teorētiskās daļas rakstīšana nostiprināja manas zināšanas par reklāmu un reklāmu veidošana deva lielākas praktiskās zināšanas.
Tika iegūta un apkopota informācija par reklāmu, tās vizuālo noformējumu, elementu un vēl daudzu citu faktoru ietekme uz patērētāju uzvedību:
• reklāma ir labākā garantija preces kvalitātei;
• reklāmas iedalījums pēc uzņēmuma mērķiem tirgū – pēc uzdevuma ar kādu tā vēršas pie patērētāja;
• preses mēdijs ir viens no vissenākajiem reklāmas izplatīšanas veidiem, bet joprojām tas ir viens no efektīvākajiem, kā arī lētākajiem veidiem kā izplatīt reklāmu;
• lai panāktu reklāmas efektivitāti, jārūpējas ne tikai par reklāmas pieejamību patērētāju sapratnei, bet arī par reklāmas patiesumu un pievilcību;
• reklāmas līdzekļu noformēšanas mērķis ir skatītāju uzmanības piesaistīšana, kas saistīta ar labu gaumi un mākslas sapratni;
• vizuālās reklāmas galvenie elementi ir – kompozīcija, krāsas, teksts, telpa un gaisma.
…
„Gucci Guilty” smaržu reklāmas un to ietekme uz patērētāju.
-
Latvijas reklāmas un reklāmas tirgus attīstība
Research Papers45 Marketing, Advertising, Business, Management
- Patstāvīgais darbs. Vizuālās reklāmas pamati
- Reklāmas radošais plāns tipogrāfijai
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Latvijas reklāmas un reklāmas tirgus attīstība
Research Papers for university45
-
Reklāmas radošais plāns tipogrāfijai
Research Papers for university22
Evaluated! -
Reklāmas kampaņas plāns
Research Papers for university42
Evaluated! -
Reklāmas satura vizuālās un audiālās uztveres specifika saistībā ar 2 – 6 gadus vecu bērnu uztveres tipiem
Research Papers for university28
-
Cūkas tēls drukātajās reklāmās
Research Papers for university58