Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:491585
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.09.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Reklāma    5
1.1.  Reklāmas iedalījums    5
1.2.  Reklāmas līdzekļi un to izplatīšanas veidi    7
1.2.1.  Iespiestā reklāma    7
2.  Reklāmas psiholoģija    9
2.1.  Motīvu psiholoģiskā ietekme reklāmā    9
2.2.  Reklāmas līdzekļu noformēšanas psiholoģiskā ietekme    10
3.  Reklāmas vizuālā noformējuma uztvere    11
3.1.  Krāsa    11
3.1.1.  Krāsu nozīme reklāmā    13
3.1.2.  Harmonija krāsu salikumos    13
3.1.3.  Krāsu psiholoģiskā ietekme reklāmā    15
3.2.  Teksts    18
3.2.1.  Reklāmas teksta uztvere    19
3.2.2.  Reklāmas teksta veidošana    19
3.2.3.  Burtu izvēle reklāmas tekstā    21
3.3.  Kompozīcija    22
3.3.1.  Kompozīcijas iedalījums    22
3.3.2.  Lapas dalījums proporcijās    23
3.4.  Logotips    23
3.5.  Fotogrāfija    24
3.6.  Līnijas un to radītā izteiksme    25
4.  Reklāmu analīze    26
4.1.  Pirmās reklāmas analīze    27
4.2.  Otrās reklāmas analīze    28
4.3.  Trešās reklāmas analīze    29
  Secinājumi    31
  Izmantotā literatūra    33
  Pielikumi    34
Extract

Secinājumi
Kvalitatīvas reklāmas izveide nav vienkāršs un ātri paveicams darbs. Elementi, ko izmanto reklāmā ir tik dažādi, un to ietekme uz cilvēkiem tāpat.
Lai sasniegtu savu mērķi, man bija jāiepazīstas ar teorētiskajiem materiāliem un jāizanalizē pieejamā informācija par tekstu, objektu, krāsu, kompozīcijas ietekmi uz patērētājiem un jāizveido trīs efektīvas reklāmas, izmantojot pavisam atšķirīgus noformējumus. Izvirzītie mērķi tika veiksmīgi sasniegti, jo kursa darba teorētiskās daļas rakstīšana nostiprināja manas zināšanas par reklāmu un reklāmu veidošana deva lielākas praktiskās zināšanas.
Tika iegūta un apkopota informācija par reklāmu, tās vizuālo noformējumu, elementu un vēl daudzu citu faktoru ietekme uz patērētāju uzvedību:
• reklāma ir labākā garantija preces kvalitātei;
• reklāmas iedalījums pēc uzņēmuma mērķiem tirgū – pēc uzdevuma ar kādu tā vēršas pie patērētāja;
• preses mēdijs ir viens no vissenākajiem reklāmas izplatīšanas veidiem, bet joprojām tas ir viens no efektīvākajiem, kā arī lētākajiem veidiem kā izplatīt reklāmu;
• lai panāktu reklāmas efektivitāti, jārūpējas ne tikai par reklāmas pieejamību patērētāju sapratnei, bet arī par reklāmas patiesumu un pievilcību;
• reklāmas līdzekļu noformēšanas mērķis ir skatītāju uzmanības piesaistīšana, kas saistīta ar labu gaumi un mākslas sapratni;
• vizuālās reklāmas galvenie elementi ir – kompozīcija, krāsas, teksts, telpa un gaisma.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register