Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:492437
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Ievads

«Mārketinga pētījumi – datu sistemātiska vākšana un objektīva pierakstīšana, klasifikācija, analīze un reprezentēšana, kas attiecas uz atsevišķu personu, uzņēmumu, valsts iestāžu uzvedību, prasībām, attiecībām, viedokļiem, motivācijām un t.t. to uzņēmējdarbības, ekonomiskās, sabiedriskās, ikdienas darbības kontekstā». F.Kotlers
Vai ir vajadzīgi mārketinga pētījumi? Patiesībā, gandrīz katra kompānija dažādos līmeņos nodarbojas ar mārketinga pētījumiem, tirgus, uz kura tā darbojas, pētīšanai. Protams, nevienmēr «objektīvi» un jo vairāk «sistemātiski». Tomēr, informācijas par tirgus situāciju un perspektīvām, par konkurentiem (asortiments, cenas, mārketinga politika) un patērētājiem (uzvedība un priekšroka) vākšanu, kaut vai vienkāršākajā, intuitīvi saprotamajā formā veic gandrīz visi tirgus dalībnieki. Nav nepieciešamības pierādīt, ka mārketinga informācijas pilnīgums un aktualitāte ievērojamā mērā nosaka kompānijas panākumus tirgū.
Patērētāju pētīšana – viens no vairāk pieprasītajiem pētījumu veidiem, jo tieši patērētāji, pērkot kompānijas preces, nes tai peļņu. Nav nekāds brīnums, ka klients, patērētājs atrodas jebkuras veiksmīgas kompānijas uzmanības centrā, neatkarīgi no tās lieluma. Pētot savus klientus, to vēlēšanās, priekšroku, kompānija var piedāvāt viņiem tieši to, kas viņiem ir vajadzīgs. Pie tam kompānija varēs apmierināt savu klientu, patērētāju vajadzības labāk, nekā konkurenti.
Pamatuzdevums patērētāja pētīšanā – atklāt faktorus, kas ietekmē patērētāja uzvedību. Bet ar to nav pietiekami. Lai veiksmīgi konkurētu tirgū, ir nepieciešams savlaicīgi paredzēt izmaiņas patērētāju priekšrokā, lai īstajā laikā izdarīt grozījumus pašā produktā, optimizētu pavirzīšanas kanālus un reklāmas stratēģiju, tas ir koriģētu visas mārketinga kompleksa komponentes.

1.Pētījuma apraksts

Lai mārketinga pētījums būtu precīzs, darbs pie tā būtu jāsadala vairākos posmos. Standarta mārketinga pētījumu posmi:
• Pētījuma stratēģijas izstrāde
• Mērķauditorijas noteikšana
• Respondentu datu bāzu izveidošana
• Anketas sastādīšana
• Intervētāju sagatavošana konkrētā pasūtījuma īstenošanai
• Aptauja, strādājot ar respondentiem individuāli
• Iegūto datu apstrāde

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,98 €
Work pack Nr. 1131898
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register