Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:494813
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pārdošanas apjoma palielināšanas process    4
2.  Patērētāju un darbinieku nozīme uzņēmumā    6
2.1.  Patērētāji    6
2.2.  Darbinieki un uzņēmuma vadītāji    9
3.  Reklāmas nozīme uzņēmumā    12
4.  Produktu un pakalpojumu cenas    19
5.  Komunikācija un zīmols uzņēmumā    24
5.1.  Komunikācija    24
5.2.  Zīmols    25
  Secinājumi    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    28
Extract

IEVADS
Mārketings ir atbilde uz jautājumu, kā konkurēt, izmantojot citus argumentus, ne tikai cenu. Mārketings un pārdošana ir gandrīz vai pretstats. Mārketinga teorijā nav viena konkrēta definīcija, kura raksturotu mārketingu. Katra uzņēmēja peļņa palielināsies, ja tiks apmierinātas pircēju vēlmes, nodrošināts īstais produkts par īsto cenu, kā arī pārdot produktus īstajā vietā un nodrošinot pircējus ar īsto informāciju. Mārketings ir darbības, kas virzītas uz cilvēka vēlmju un vajadzību apmierināšanu ar produktu ražošanas, sadales un maiņas palīdzību.
Tēmas aktualitāte – darba autore atrodoties mārketinga praksē SIA „A Aptiekā 36”, pētīja kādus mārketinga instrumentus aptieka izmanto, lai palielinātu uzņēmuma peļņu un piesaistītu klientus. Pētīt kādus mārketinga instrumentus uzņēmums var izmantot, lai palielinātu pārdošanas apjomu.
Studiju darba mērķis ir noskaidrot kādus mārketinga instrumentus uzņēmumiem vajadzētu izmantot, lai palielinātu pārdošanas apjomu. Kā arī izmantot prakses laikā gūtās zināšanas, lai noskaidrotu izvirzīto kursa darba mērķi. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tika veikti šādi darba uzdevumi:
Studiju darba uzdevumi:
1. Noskaidrot pārdošanas apjoma palielināšanas procesus uzņēmumā.
2. Noskaidrot patērētāju un darbinieku nozīmi uzņēmumā, lai palielinātu pārdošanas apjomu.
3. Noskaidrot, kāda ir reklāmas loma uzņēmumā.
4. Kāda nozīme ir produktu un pakalpojumu cenām, lai sekmīgi palielinātu pārdošanas apjomu.
5. Komunikācijas un zīmola nozīme uzņēmumā.
Pētījuma metodes: studiju darbā tika izmantota mārketinga prakses laikā veiktā pētījuma metode ar anketu palīdzību, kurā tika noskaidrota klientu apmierinātība ar aptiekas darbību.
Studiju darba struktūra: studiju darbs sastāv no 5 nodaļām, 5 apakšnodaļām, 2 attēliem, 14 avotiem, secinājumu daļas un izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksta.

1. PĀRDOŠANAS APJOMA PALIELINĀŠANAS PROCESS
Pastāv daudz un dažādi veidi kā palielināt pārdošanas apjomu. Reklāma ir ilgtermiņa līdzeklis, kas ļauj veidot tirgus attieksmi pret zīmolu, savukārt pārdošanas apjoma palielināšanas process ir īstermiņa instruments, kas dod iespēju patērētāju provocēt uz darbību iegādāties tūlīt, nevis vēlāk. Pārdošanas procesā var ietilpt preču atlaides, iepazīšanās atvieglojumi, bezmaksas preces utt. Patērētāji vēlēsies pirkt vairāk, ja tiks piedāvātas šādas atlaižu preces – „divi par vienu cenu”, balvas, dāvanas pastāvīgajiem klientiem, preces par pus cenu, garantijas iespējas, atlaižu kuponi u.c. Taču, nepārtrauktas atlaides, kuponi un balvas var pazemināt zīmola vērtību patērētāju prātā. Tas var likt patērētājiem gaidīt nākamo pārdošanas apjoma palielināšanas kampaņu, nevis pirkt uzreiz. Mūsdienās, liela daļa patērētāju iepērkas lielveikalos un, lielākoties, iegādājas tieši akciju preces, lai ietaupītu naudu un iegādātos vairāk preces par to pašu naudas summu. Pārdevēji strādās labāk, ja tiem tiks dota iespēja saņemt balvas un prēmijas par lielāku pārdošanas apjomu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register