Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:495249
 
Evaluation:
Published: 16.10.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

J. Curry - Uzņēmuma attiecības ar klientu ir vienīgā konkurences priekšrocība, ko konkurents nevar atkārtot
KLIENTU NOTURĒŠANAS METODES
CRM – (Customer Relationship Management) uz klientu fokusēta biznesa stratēģija, kultūra, procesi un tehnoloģija, lai iegūtu, attīstītu un uzturētu ilgtermiņa sadarbību ar klientiem caur pilnīgāku klientu vajadzību izpratni un apmierināšanu.
Lojalitātes programmas – pasākumu kopums, ko realizē, lai noturētu pastāvīgos klientus, t.i. to atalgošana ar augstvērtīgāku apkalpošanu, priviliģētu statusu, atvieglojumiem un kvalitatīvu saskarsmi
Izpildīšana un ekskluzivitāte – ierocis, ar kuru iekarot klientu uzticību un klientu vēlmju stingra izpilde caur augstvērtīgu izpildījumu un izcilu kvalitāti
Sociālās saites jeb dialoga mārketings – klienta iesaistīšana interaktīvās attiecībās, kurās piedalās gan uzņēmums gan patērētājs.



Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1123665
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register